شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
کد خبر : 83394

صندوق گارانتی تامین سرمایه دماوند شنبه پذیره نویسی می شود

صندوق گارانتی تامین سرمایه دماوند شنبه پذیره نویسی می شود
صندوق گارانتی به عنوان جدیدترین صندوق شرکت تامین سرمایه دماوند با نماد «گارانتی» روز شنبه هفته آینده در بازار فرابورس پذیره نویسی خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، مراسم رونمایی از صندوق گارانتی در سومین روز نمایشگاه صنعت مالی با حضور شیرازی مدیرعامل فرابورس در غرفه تامین سرمایه دماوند برگزار شد. پذیره نویسی صندوق گارانتی تامین سرمایه دماوند شنبه هفته آینده انجام می‌شود.

میثم فدایی در نشست خبری افتتاح صندوق گارانتی، ضمن معرفی صندوق‌های دماوند و مزایای آنها، اظهار داشت: صندوق گارانتی، صندوق تضمین اصل سرمایه است که شنبه هفته آینده پذیره نویسی آن انجام خواهد شد.

مهدی صالحی، مدیر مهندسی مالی و ریسک تامین سرمایه دماوند نیز به معرفی صندوق گارانتی پرداخت و گفت: این صندوق شامل واحدهای ممتاز نوع اول و دوم و واحدهای عادی خواهد بود.

وی، حضور فعال در بازارهای مشتقات را یکی از اهداف ابن صندوق دانست و تصریح کرد: این ادعا را داریم که با تدبیر یک سری از استراتژی‌ها صندوق هیچگاه ضرر نکند و بازدهی مناسبی نسبت به شاخص کل داشته باشد.

میلاد فروغی در این نشست با با بیان اینکه وغدیر از لحاظ قدمت جزو جدیدترین تامین سرمایه‌هاست، گفت: نوآوری و توسعه محصولی مهم ترین استراتژی در تامین سرمایه است.  به همین دلیل در دوره‌های اخیر به دنبال نوآوری و توسعه ابزارهای جدید هستیم.

وی ادامه داد: تامین سرمایه غدیر از نظر تنوع محصولی، پیشتاز بوده و اغلب ابزارهای دماوند در آن وجود دارد. این روند را هم ادامه خواهیم داد و ابزارهای جدید را به کار خواهیم گرفت.

فروغی تاکید کرد: حمایت غدیر از دماوند همواره ادامه خواهد داشت و در این دوره و در آینده یکی از برترین تامین سرمایه‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه افزایش سرمایه و کامل کردن ابزارهای دارایی جزو برنامه‌های ماست، ابراز داشت: تامین سرمایه‌ها بیشترین بازدهی را طی ماه‌های اخیر داشتند و باید این بازدهی را استمرار و اطمینان به آن را گسترش بدهیم.

فروغی در پایان تاکید کرد: صندوق گارانتی یک صندوق رقابتی با امتیازات و ویژگی‌های بارز خواهد بود که برای مشتریان موجب خلق ارزش مناسب خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 18 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان