شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر : 4486

صندوق های دولتی دارا دوم و سوم در راه بورس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، علیرضا صالح، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در خصوص :صندوق های دولتی پالایشی، خودرو صنایع فلزی به ترتیب به عموم مردم واگذار می‌شوند. وی افزود: با توجه به مصوبه تبصره ۲ قانون بودجه 99 حتما تا پایان سال این سه صندوق واگذار خواهند شد. این مقام دولتی در واکنش به

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، علیرضا صالح، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در خصوص :صندوق های دولتی پالایشی، خودرو صنایع فلزی به ترتیب به عموم مردم واگذار می‌شوند.

وی افزود: با توجه به مصوبه تبصره ۲ قانون بودجه 99 حتما تا پایان سال این سه صندوق واگذار خواهند شد.

این مقام دولتی در واکنش به شایعه احتمال عدم واگذاری صندوق‌های دولتی به مردم واگذاری این میزان سهام به جاماندگان سهام عدالت توضیح داد: ما در مقطع فعلی قانون را اجرا می‌کنیم. در مورد مواردی که مطرح است، باید بررسی‌های لازم انجام شود.

وی افزود: در مورد طرح واگذاری سهام عدالت مربوط به گروه‌های جامانده فعلاً طرح مربوطه ارائه‌شده و دولت هم هنوز نظر قطعی نداده است که باید منتظر نظرات و بررسی‌ها باشیم.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با تکذیب هرگونه تأخیر یا تعویق واگذاری صندوق های دولتی به عموم مردم گفت: به‌تدریج این کار را انجام می‌دهیم و این کار حتمی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، صبح امروز اخباری مبنی بر احتمال تعویق عرضه صندوق های دولتی دارا دوم و دارا سوم تا تعیین تکلیف سه گروه بزرگ جاماندگان سهام عدالت در رسانه ها منتشر شده بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − سیزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان