صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 78738

صندوق مشترک کارگزاری بانک ملی ایران پر بازده ترین صندوق سهامی صدور و ابطالی در 3 ماه اخیر

صندوق مشترک کارگزاری بانک ملی ایران پر بازده ترین صندوق سهامی صدور و ابطالی در 3 ماه اخیر
صندوق مشترک کارگزاری بانک ملی ایران پر بازده ترین صندوق سهامی صدور و ابطالی در 3 ماه اخیر بوده است.

به گزارش شهر بورس، این صندوق در 3 ماه گذشته توانسته است سود 41 درصدی را نصیب سرمایه¬گذاران کند، در حالی که بازدهی کل بازار سرمایه در مدت مشابه 31 درصد بوده است.

با توجه به تخصصی بودن بازار سرمایه، همواره کارشناسان توصیه می‌کنند سرمایه گذاران بدون دانش لازم به این بازار ورود نکنند، و چنانچه قصد کسب بازدهی مناسب در این بازار را دارید می‌توانند توسط نهادها و ابزارهای مورد تایید سازمان بورس به صورت «غیر مستقیم» سرمایه گذاری گردد.

سرمایه گذاری غیر مستقیم یکی از روش‌های کسب بازدهی از بازار سرمایه با حداقل ریسک و بیشترین بازده، به نحوی که تیمی متخصص و خبره با استفاده از منابع جمع آوری شده سایر سرمایه گذاران شروع به سرمایه گذاری در بازار سرمایه می‌کنند. یکی از متداول‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری غیرمستقیم سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری است.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری ابزار نوینی در جهت بهره‌مندی همه اقشار با هر میزان دارایی و ریسک پذیری می‌باشد، که یکی از انواع آن صندوق‌های سهامی است. این صندوق‌ها منابع خود را در سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار سرمایه گذاری می کنند. البته سرمایه گذاری در صندوق‌های سهامی مستلزم ریسک پذیری بالا و افق سرمایه گذاری بلند مدت می باشد، و اشخاص با ریسک پذیری کم می‌توانند از صندوق‌های سرمایه گذاری درآمد ثابت استفاده نمایند.


بیشتر بخوانید: صنایع و شرکت‌ها می‌توانند از بانک ملی ضمانت نامه بگیرند


صندوق مشترک کارگزاری بانک ملی یکی از اولین صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه ایران، از ابتدای تاسیس تاکنون بیش از 53 هزار درصد بازدهی محقق کرده است. این در حالی است که از تاریخ پذیره نویسی این صندوق تا کنون بازدهی کل بورس اوراق بهادار 23هزار درصد و بازدهی طلای 18 عیار 13هزار درصد بوده است.

این صندوق با بهره‌مندی از اعتماد سرمایه گذاران و متخصصین مجرب خود توانسته است در ادوار مختلف یکی از پربازده‌ترین صندوق‌های بازار سرمایه باشد.

سایر مزایای سرمایه گذاری در این صندوق به شرح زیر است:

• دارای ضامن نقد شوندگی
• صدور و ابطال بدون هیچ گونه کارمزد معاملاتی
• خرید واحد سرمایه گذاری به قیمت نزدیک ارزش خالص دارایی (بدون حباب قیمتی)
• امکان صدور و ابطال به صورت الکترونیکی
• بازدهی بالا تر نسبت به سایر دارایی‌ها و سایر صندوق‌های بورسی
• مطمئن و قابل اعتماد

سرمایه گذاران محترم جهت سرمایه¬گذاری در صندوق سرمایه گذاری مشترک کارگزاری بانک ملی ایران می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی «bmimf.com» اقدام به ثبت نام و شروع سرمایه گذاری نمایند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 15 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان