تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
کد خبر : 111911

صندوق بخشی پتروآبان پذیره‌نویسی می‌شود

صندوق بخشی پتروآبان پذیره‌نویسی می‌شود
نشست خبری پذیره‌نویسی صندوق بخشی پتروآبان صبح امروز در فرابورس برگزار شد. پذیره‌نویسی این صندوق 7 الی 10 آبان انجام خواهد گرفت.

به گزارش شهر بورس، الهام مرادی مدیرعامل شرکت سبدگردان آبان در نشست خبری پذیره نویسی صندوق بخشی پتروآبان، اظهار داشت: طبق تکلیف دارایی های تعریف شده، بیش از ۷۰ درصد دارایی صندوق به پتروشیمی داده خواهد شد.

وی افزود: سبد گردان آبان این صندوق را به جهت تنوع بخشی به سبدهای خود راه اندازی کرده و این صندوق تا به حال به بیش از ۲۵۰ هزار سهامدار خدمات ارائه داده است. اولین صندوق این مجموعه با عنوان صندوق سرمایه گذاری پارس در سال ۸۸ معرفی شد.

مدیرعامل شرکت سبدگردان آبان با اشاره به زمان پذیره نویسی صندوق پتروآبان، خاطرنشان کرد: صندوق پتروآبان هم به عنوان هشتمین صندوق معرفی شد که از تاریخ ۷ الی ۱۰ آبان پذیره‌نویسی خواهد شد. در زمان پذیره نویسی ارزش هر واحد ۱۰ هزار ریال است و پس از آن با توجه به شرایط قیمت گذاری خواهد شد.

مرادی ادامه داد: مجموعه آبان با توجه به سابقه فعالیت خود با استفاده از تیمی توانمند، تمام تلاش خود را می کند تا بازدهی مناسبی را برای سهامداران این صندوق به ارمغان بیاورد.

تحلیل صندوق بر اساس دلار

نوربخش مدیر سرمایه گذاری پتروآبان در ادامه نشست گفت: صندوق آبان قرار است پرپتانسیل‌ترین صندوق‌ها را سرمایه گذاری کند. ما صنایع مختلفی را بررسی کردیم و ریسک هایی را در تمامی صنایع دیدم و تصمیم گرفتیم این ریسک را در صنعت پتروشیمی داشته باشیم.

وی افزود: در نظر داریم تا سرمایه گذاری فعالی داشته و با خبرگان این صنعت در ارتباط باشیم. نشست‌هایی را خواهیم داشت که در آن به علت خرید و فروش سهم‌ها می‌پردازیم. این نشست‌ها می تواند جنبه آموزشی برای دوستان سرمایه گذار داشته باشد و هم ایده هایی را به ما ارائه دهد.

نوربخش تاکید کرد: ما جنبه های مختلف را بررسی کردیم و حتی کمبود و ناترازی گاز را هم در نظر گرفتیم. صنعت پتروشیمی دارای سهم هایی است که به طور مستقیم در سفره مردم تاثیر ندارد و بیشتر صادر می شود.

مدیر سرمایه گذاری پتروآبان یادآور شد: از این لحاظ، دولت انگیزه کمتری برای سرکوب قیمت ها خواهد داشت. اگر خدایی ناکرده مشکلات اقتصادی ای پیش بیاید که دولت بخواهد قیمت ها را سرکوب کند انگیزه بیشتری برای خودرو سازی ها خواهد داشت تا شرکت پتروشیمی پارس.

وی گفت: لازم به ذکر است تمامی تحلیل ها و بازدهی ها به صورت دلار انجام خواهد شد. امیدواریم بتوانیم با نوع جدیدی از مدیریت ها در خدمت سرمایه گذاران باشیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان