شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۵۱
کد خبر : 3493

صف خرید میلیاردی «خساپا» و «وبصادر» در پیش‌گشایش بورس یکشنبه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز یکشنبه، صف خرید میلیاردی در نمادهای پرطرفدار بازار نشان از عطش شدید فعالان بورس برای خرید سهام دارد. از سوی دیگر به نظر می‌رسد با کاهش حجم صف خرید در برخی نمادهای کوچکتر، بازار امروز در میانه راه کمی متعادل‌تر از دیروز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز یکشنبه، صف خرید میلیاردی در نمادهای پرطرفدار بازار نشان از عطش شدید فعالان بورس برای خرید سهام دارد. از سوی دیگر به نظر می‌رسد با کاهش حجم صف خرید در برخی نمادهای کوچکتر، بازار امروز در میانه راه کمی متعادل‌تر از دیروز رفتار کرده و رشدی ضعیف‎تر از روز گذشته داشته باشد.

در فرایند پیش‌گشایش امروز بورس، دو نماد وبصادر و خساپا با تشکیل صف‌های خرید میلیاردی بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که در طرف عرضه خصدرا تنها نمادی است که صف فروش ۱۰۰ میلیونی تشکیل داده است.

بازار سهام در حالی معاملات امروز خود را از دقایقی دیگر آغاز می‌کند که روز گذشته به مدد معاملات نمادهای خودرویی و بانکی شاخص کل بیش از ۳ درصد رشد کرد و امروز نیز انتظار می‌رود همچنان به مسیر صعودی خود ادامه دهد.

همچنین پیش از آغاز معاملات امروز دو نماد ولغدر و فاسمین به دلیل افشای اطلاعات گروه الف متوقف شدند و معاملات آنها در روزهای معاملاتی آتی انجام خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید :

طلا در مسیر ثبت نخستین هفته کاهشی پس از ده هفته

پیش فروش نفت نتیجه‌ای به جز بدهکار کردن دولت آینده ندارد

دست‌کاری هسته معاملات بورس صحت ندارد

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − شش =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان