شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۳۶
کد خبر : 3730

صرافی ملی حضوری دلار نمی‌فروشد، مردم مراجعه نکنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، طی روزهای اخیر بازار ارز فردوسی دیگر شاهد صف‌ های طولانی که پیش‌تر مقابل درب صرافی ملی برای خرید و فروش ارز تشکیل می‌ شد، نیست. یکی از اپراتورهای این صرافی درباره عدم خرید و فروش ارز می‌ گوید: در حال حاضر فروش ارز نداریم و افراد باید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، طی روزهای اخیر بازار ارز فردوسی دیگر شاهد صف‌ های طولانی که پیش‌تر مقابل درب صرافی ملی برای خرید و فروش ارز تشکیل می‌ شد، نیست.

یکی از اپراتورهای این صرافی درباره عدم خرید و فروش ارز می‌ گوید: در حال حاضر فروش ارز نداریم و افراد باید برای معاملات ارزی خود به صرافی بانک‌های دی، شهر و  حکمت مراجعه کنند.

وی می‌ افزاید: این تعطیلی موقتی بوده که علت آن انبارگردانی شرکت است و مشخص نیست تا چه زمانی طول بکشد.

بیشتر بخوانید:
روز پُر نوسان بورس در بازار تاییدها و تکذیب‌ها/ شاخص کل افت کرد

اتفاق تازه‌ ای که در سایت رسمی صافی ملی دیده می‌ شود، ایجاد بخش تازه‌ ای با عنوان نوبت‌دهی اینترنتی بوده که با توجه به صف‌های طولانی مقابل این صرافی و تجمع افراد در این مکان به نظر می‌رسد در جهت جلوگیری از ویروس کرونا این اقدام صورت گرفته است.

با این حال مراجعه نکردن افراد به صرافی ملی به علت نوبت‌دهی اینترنتی نبوده است. اپراتور به تجارت نیوز می‌گوید: نوبت دهی اینترنتی صرافی ملی هنوز راه‌اندازی نشده و در صورت فعال شدن در سایت رسمی ما اعلام خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان