تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
کد خبر : 99751

شوینده مزایده واگذاری سهام برگزار می کند

شوینده مزایده واگذاری سهام برگزار می کند
شرکت مديريت صنعت شوينده توسعه صنايع بهشهر (شوینده) در نظر دارد اصالتاً و وكالتاً تعداد 41.941.284 سهم معادل 99/86درصد از سهام شرکت مدیریت یاران توسعه بهشهر (سهامی خاص) را از طریق مزایده واگذار کند.

به گزارش شهر بورس، شرکت مديريت صنعت شوينده توسعه صنايع بهشهر (شوینده) در خصوص مزایده فروش سهام شرکت مدیریت یاران توسعه صنایع بهشهر دست به افشای اطلاعات گروه ب زد.

شوینده جزئیات مزایده را به شرح ذیل اعلام کرد:

شرکت مدیریت یاران توسعه بهشهر، در نظر دارد از طریق مزایده، یکجا و نقد به قيمت پايه هر سهم 965 (تومان) را به فروش برساند.

قیمت پایه نقدی بلوك سهام عرضه شده: 40،490 (میلیارد تومان) ،سپرده نقدی شرکت در مزایده : 100 میلیارد تومان 1- شرایط مزایده: 1-1- عرضه سهام بصورت يكجا و نقد انجام می گیرد. 1-2- قیمت مندرج در جدول فوق قیمت پایه فروش سهام می‌باشد و به قیمت‌های پیشنهادی کمتر از قیمت پایه ترتیب اثر داده نخواهد شد و بالاترین قیمت پیشنهادی به عنوان بهای معامله مبنای تعیین ثمن معامله قرار خواهد گرفت.

1-3-متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید اسناد مزایده با ارائه فیش بانکی به مبلغ پنجاه میلیون ریال (5،000،000 تومان) به شماره حساب 0109646695 بانک تجارت نزد شعبه سمیه شرقی به نام شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر می‎توانند از تاریخ درج آگهی لغایت روز یکشنبه مورخ 05/09/1402 به جز ایام تعطیل از ساعت 8 الی 14 به آدرس زیر در بند 4-1 مراجعه نمایند.

1-4- سپرده نقدی جهت شرکت در مزایده می‌بایست بصورت فیش واریزی نقدی یا ضمانت نامه بانکی شرکت در مزایده به انضمام سایر مدارک لازم جهت شرکت در مزایده که بصورت روشن و مشخص نوشته شده است در پاکت در بسته (پاکات الف، ب و ج) حداكثر تا ساعت 14 روز یکشنبه مورخ 05/09/1402 به نشانی: تهران-خیابان ولیعصر- رو به روی پارک ملت- خیابان حق شناس- پلاک 10- طبقه دوم- دفتر معاونت مالی، اقتصادی و منابع انسانی تسلیم و رسید دریافت شود.

1-5- به درخواست‌هایی که بعد از مهلت مقرر در بند 4-1 واصل گردد، همچنین درخواست‌های فاقد سپرده شرکت در مزایده یا درخواست‌های مشروط، ناقص و فاقد امضاء و مهر متقاضی ترتیب اثر داده نخواهد شد. 2- سایر موارد 2-1- پاکات شرکت در مزایده فوق راس ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 06/09/1402 در محل شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر واقع در آدرس قید شده در بند 4-1 مفتوح و نتایج آن بصورت کتبی ظرف مدت حداکثر 3 روز کاری به برنده اعلام می‌گردد.


بیشتر بخوانید:آپ مناقصه خرید برگزار می کند


2-2-شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در رد یا قبول هر یک و یا رد تمام پیشنهادات واصله در هر مرحله مختار می¬باشد. 2-3- متقاضیان با شرکت در مزایده بصورت ضمنی اعلام و قبول دارند که از کلیه تعهدات، بدهی ها و آخرین وضعیت مالی و اقتصادی و حقوقی شرکت مورد مزایده و تبعات و تعهدات ناشی از سهام مورد ابتیاع اطلاع کامل حاصل نموده و حق هیچگونه اعتراض بعدی را در این خصوص نداشته و هرگونه ادعای احتمالی در حال و آتی را از خود سلب و اسقاط نمودند. 2-4- کلیه هزینه‌های مزایده از قبیل کارشناسی و آگهی به عهده برنده مزایده خواهد بود.

شوینده مزایده واگذاری سهام برگزار می کند

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان