صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
کد خبر : 94708

سخنگوی قوه قضائیه:

شهرداری باید هزار تاکسی برای سرویس مدرسه در اختیار تپسی قرار دهد

شهرداری باید هزار تاکسی برای سرویس مدرسه در اختیار تپسی قرار دهد
سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد تپسی مکلف شده است وجوه والدینی را که از سرویس مدرسه تپسی انصراف داده‌اند را بازگرداند و شهرداری نیز باید تاکسی‌های لازم را در اختیار این شرکت قرار دهد.

به گزارش شهر بورس، پس از آنکه تپسی اعلام کرد هر کاربری که از سرویس مدرسه این تاکسی اینترنت انصراف دهد می‌تواند مبلغ پرداختی را بازپس بگیرد، سخنگوی قوه قضائیه نیز بر این مساله تاکید کرد.

مسعود ستایشی، در نشست خبری هفتگی خود در این خصوص گفت: مدیرعامل شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس (تپسی) در ارتباط با این قضیه روز دوشنبه در دادستانی حضور یافته‌ است و خود دادستان هم در جلسه تشریف داشته‌اند. در این جلسه مقرر شده والدینی که درخواست انصراف از سرویس خدمات این شرکت را داده‌اند وجه‌ پرداختی به حساب‌شان بازگردد.


بیشتر بخوانید:پیش بینی قیمت دلار 19 مهر 1402


او همچنین گفت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران باید هزار دستگاه تاکسی در اختیار تپسی قرار دهد تا کاربرانی که انصراف نداده‌اند، خدمات دریافت کنند.

میلاد منشی پور، مدیر عامل تپسی پیش از این در گفت‌وگو با فردای اقتصاد، یکی از دلایل مهم به نتیجه نرسیدن این پروژه را بدقولی شهرداری تهران دانسته و گفته بود: «آنها به ما قول داده بودند ناوگان خود را در اختیار ما قرار می‌دهند، اما ۱۰ روز مانده بود تا آغاز سال تحصیلی به ما گفتند تنها در حالتی ناوگان تاکسی خود را در اختیار ما قرار می‌دهند که ثبت‌نام را از طریق اپلیکیشن شهرزاد انجام دهید. این کار به دلایل متعدد برای ما قابل انجام نبود و به قول معروف دست ما را در پوست گردو گذاشتند.»

منبع: پیوست

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان