شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کد خبر : 61014

شفاف سازی استقلال در کدال

شفاف سازی استقلال در کدال
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای در کدال درباره جزئیات پول‌های برداشت شده از منابع حاصل از پذیره نویسی و موجودی حساب شفاف سازی کرد.

به گزارش شهر بورس، باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال که با نماد «استقلال» در بورس فعالیت می‌کند، به دلیل عدم رفع ابهامات از دوم آبان ماه تعلیق شده است. استقلال که تا 29 آبان ماه به دلیل عدم رفع ابهام تعلیق شده است، درباره جزئیات پول‌های برداشت شده از منابع حاصل از پذیره نویسی و موجودی حساب، شفاف سازی کرد. حال باید دید این شفاف سازی استقلال در کدال باعث رفع تعلیق شدن نماد این باشگاه در بورس خواهد شد؟

بر اساس گزارش بورس پرس، باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال که نماد آن از دوم آبان به دلیل عدم رفع ابهامات تا 29 آبان تعلیق شده درباره جزئیات پول‌های برداشت شده از منابع حاصل از پذیره نویسی و موجودی حساب ، دست به شفاف سازی زد.

شفاف سازی استقلال در کدال

بر این اساس، علی فتح اله زاده مدیرعامل “استقلال” اعلام کرد: 24 فروردین مبلغ افزایش سرمایه به حساب مشخص شده، واریز شده و مواردی قبل از تشکیل کمیته مصارف طی حکم قضایی از حساب برداشت و مابقی به شرح ذیل از حساب فوق طی احکام قضایی و سایر موارد کسر شد.

شفاف سازی استقلال در کدال

مبالغی که طبق احکام قضایی از حساب برداشت شده طی نامه 27 بهمن سال 1400 در تعهد وزارت ورزش به عنوان صاحب سهام است که باشگاه نامه درخواست عودت وجه مذکور را ارسال کرده است. طبق مدارک پیوست، کمیته مصارف در 13 خرداد تشکیل و اقدام به تسویه موارد جدول دو کرده و مبلغ 15.7 میلیارد تومان اختلاف بصورت علی الحساب برای هزینه های جاری برداشت شده که با توجه به مطالبات درآمدی باشگاه از شرکت های طرف قرارداد تعهد می شود پس از دریافت وجوه مطالبه، اختلاف را جبران کند. توضیح اینکه با پرداخت مبلغ فوق 80 میلیارد تومان از سرفصل بدهی‌های باشگاه کسر و یا اصلاح و توافق شده است.

بیشتر بخوانید: «استقلال» به دلیل شفاف نبودن سرفصل هزینه‌کرد ۲۱۰ میلیارد تومان، تعلیق شده است

با توجه به اینکه باشگاه در حال بارگذاری صورت های مالی سالانه است، آثار تعطیلات و پرداختی های انجام شده در گزارش مذکور مشهود است. در این راستا با عنایت به اینکه مشکلات موجود مربوط به دوره مدیریت قبلی بوده و از این حیث باشگاه تعاملات مناسبی بین سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی خواهد داشت و تمام تلاش را برای برطرف کردن موانع موجود به کار خواهد گرفت.

طبق جداول منتشره، 220.4 میلیارد تومان از منابع حاصل از پذیره نویسی این باشگاه برداشت شده و 123.5 میلیارد تومان در بانک موجودی دارد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان