شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
کد خبر : 80289

سرپرست بانک مسکن در گفت‌وگو با شهر بورس:

شرکت سرمایه گذاری مسکن بهترین کارهای ساختمانی در کشور را انجام می دهد

شرکت سرمایه گذاری مسکن بهترین کارهای ساختمانی در کشور را انجام می دهد
سرپرست بانک مسکن گفت: شرکت سرمایه گذاری مسکن بهترین کارهای ساختمانی را دارد که در ذهن مردم الگوی موفق از ساخت‌وساز به جا گذاشته است.

علی عسکری در گفت‌وگو با شهر بورس درباره برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران شرکت سرمایه گذاری مسکن، اظهار داشت: سی‌وسومین سالگرد شرکت سرمایه گذاری مسکن در شهر تبریز برگزار شد که به بهانه این مناسبت مدیران عامل شرکت‌های وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن از اقصی نقاط کشور جمع شده و به مسائل و موضوعات کاری پرداخته شد.

وی افزود: در فضای فعلی کشور که هم بازار مسکن رونق خوبی دارد و هم فرصتی است برای بانک مسکن و شرکت‌های زیرمجموعه که از حداکثر توان خودشان در زمینه ساخت‌وساز مسکن برای مردم استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: لزوم بهره گیری از ابزارهای مالی جدید برای ساخت مسکن


سرپرست بانک مسکن با بیان اینکه «این جلسه فرصت خوبی برای هماهنگی شرکت‌های زیرمجموعه بانک مسکن برای پروژه‌های آتی بوده است» گفت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های موجود و ظرفیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم برای انجام رسالت خودمان در بانک مسکن، شرکت سرمایه گذاری مسکن و شرکت‌های زیرمجموعه استفاده کنیم.

وی در خصوص عملکرد گروه مسکن در شهرهای مختلف گفت: شرکت سرمایه گذاری مسکن و شرکت‌های زیرمجموعه در بسیاری از استان‌ها فعال و دارای پروژه‌ هستند. خوشبختانه کاری که شرکت سرمایه گذاری مسکن و زیرمجموعه‌های آن انجام می‌دهند جزو بهترین کارهای ساختمانی در کشور است. هر کجا نام این شرکت و بانک مسکن حضور داشته مردم استقبال و اطمینان خوبی کردند.

عسکری تصریح کرد: با بهترین مصالح و کیفیت این شرکت ساخت‌وساز را انجام می‌دهد. خوشبختانه بانک مسکن و شرکت سرمایه گذاری مسکن در هرجایی که کار انجام داده در ذهن مردم الگوی موفق از ساخت‌وساز به جا گذاشته است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان