شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
کد خبر : 76155

شرکت تامین سرمایه کیمیا مجوز فعالیت گرفت

شرکت تامین سرمایه کیمیا مجوز فعالیت گرفت
با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای توسعه بازار سرمایه و کمک به شرکت‌های بزرگ صنعتی شرکت تامین سرمایه کیمیا مجوز فعالیت گرفت.

به گزارش شهر بورس، شرکت تامین سرمایه کیمیا مجوز فعالیت گرفت.

سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای توسعه بازار سرمایه و کمک به شرکت‌های بزرگ صنعتی با تمرکز بر تأمین مالی این بخش بزرگ از اقتصاد کشور در جهت ایجاد رونق و رفع موانع تولید و تسریع در اعطای مجوزها با صدور مجوز فعالیت تأمین سرمایه کیمیا (سهامی عام) با سرمایه پرداخت شده ۲۰ هزار میلیارد ریال به عنوان دوازدهمین شرکت تأمین سرمایه دارای مجوز فعالیت از سازمان مزبور در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ موافقت کرد.


بیشتر بخوانید: درخشش تامین سرمایه تمدن در میان 500 شرکت برتر کشور


موافقت اصولی با تأسیس شرکت مذکور در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ اعلام و پذیره‌نویسی عمومی شرکت تأمین سرمایه کیمیا (سهامی عام) در خصوص تأمین ۴۰ درصد سرمایه پرداخت شده (۸ هزار میلیارد ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ انجام شده‌ است.

همچنین ۶۰ درصد سرمایه شرکت معادل ۱۲ هزار میلیارد ریال از طریق مؤسسین، شامل: شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه مالی کیمیا مس ایرانیان (۵۰/۹۹ درصد)، ملی صنایع مس ایران (۹درصد) و شرکت‌های مس مزرعه، نیروگاهی سیکل ترکیبی کرمانیان و صنایع و معادن مس کرمان زمین (مجموعاً در حدود ۰/۰۱ درصد) تأمین شده است.

شرکت تأمین سرمایه کیمیا در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۳ نزد مرجع ثبت شرکت‌ها (به شمارۀ ۶۰۶۲۰۹) و بلافاصله در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ (به شمارۀ ۱۲۰۷۱) در فهرست شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان ناشر اوراق بهادار درج شده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 14 =

پراپ تریدینگ

کمان