صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
کد خبر : 105208

شرایط پیش فروش وانت پراید ویژه دی ماه اعلام شد

شرایط پیش فروش وانت پراید ویژه دی ماه اعلام شد
شرکت خودروسازی سایپا در دی ماه 1402 شرایط پیش فروش وانت پراید را اعلام کرد. موعد تحویل خودروها در این شرایط خرداد 1403 است.

به گزارش شهر بورس، شرکت خودروسازی سایپا در دی‌ماه 1402 شرایط پیش فروش وانت پراید را اعلام کرد. اعلام شرایط پیش‌فروش سایپا 151 درحالی رخ می‌دهد که تا ماه گذشته این خودرو به‌صورت نقدی با تحویل فوری به مشتریان عرضه می‌شد. بااین‌حال، اکنون سایپا از مشتریان خود می‌خواهد که برای تحویل‌گرفتن سایپا 151 تا خرداد سال آینده صبر کنند.

در شرایط پیش‌فروش وانت پراید دو تیپ از این خودرو عرضه شده‌اند. این تیپ‌ها شامل سایپا 151 تیپ DA و سایپا 151 تیپ DA به همراه کفی اتاق بار یا لاینر هستند. قیمت خودروها در این شرایط فروش نامشخص است و در هنگام صدور دعوت‌نامه و تحویل خودرو، قیمت نهایی آن‌ها مشخص خواهد شد. خودروها نیز در هفته چهارم خردادماه 1403 به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

شرایط پیش فروش وانت پراید در دی‌ماه 1402:

شرایط پیش فروش وانت پراید ویژه دی ماه اعلام شد

درحال‌حاضر قیمت سایپا 151 تیپ DA در کارخانه حدود 236 میلیون تومان است. این خودرو هم‌اکنون در بازار آزاد با قیمتی کمتر از 270 میلیون تومان قابل خریداری است. سایپا 151 تیپ DA‌ به همراه لاینر نیز در کارخانه 259 میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو نیز در بازار آزاد با نرخ تقریبی 275 میلیون تومان عرضه می‌شود. اختلاف قیمت ناچیز میان نرخ بازار و کارخانه وانت پراید هرگونه امکان جذب سرمایه را برای سایپا ناممکن می‌کند. درواقع مشتری واقعی نیازی به شرکت در شرایط پیش‌فروش سایپا نخواهد داشت، چرا که می‌تواند هم‌اکنون وانت خود را خریداری کند.


کدام بانک ها وام خودرو اعطا می کنند؟ + شرایط


شرایط پیش فروش وانت پراید

وانت پراید از زمان عرضه در سال 1393 تا سال گذشته، خودرویی بی‌رقیب در بخش وانت‌بارهای اقتصادی به شمار می‌رفت. بااین‌حال، عرضه وانت آریسان 2 ایران‌خودرو با موتور XU7P عرصه را بر این خودرو تنگ کرده است.

منبع: دیجیاتو

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 − 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان