شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۴
کد خبر : 102007

شرایط و نحوه دریافت وام های بانک ملت

شرایط و نحوه دریافت وام های بانک ملت
بانک ملت از جمله بانک‌های دولتی کشور است و تسهیلات متنوعی دارد. وام بدون ضامن و وام با سند ملکی از جمله وام های بانک ملت هستند.

به گزارش شهر بورس، ازکی وام نوشت؛ وام های بانک ملت در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. وام بدون ضامن، وام خرید کالا و وام مخصوص صاحبان کسب‌وکار از جمله وام‌های این بانک هستند. در این بخش، اطلاعات لازم برای دریافت هر کدام از این وام‌ها را در اختیار شما می‌گذاریم.

وام ۳.۲ میلیاردی طرح پذیرندگان بانک ملت

این وام با مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد ارائه می‌شود. کارشناس‌های بانک با توجه به رتبه اعتباری شما سود وام را مشخص می‌کنند. اگر رتبه اعتباری شما ۱ یا ۲ باشد، این تسهیلات را با سود ۱۵ تا ۱۷ درصد دریافت می‌کنید. برای دریافت وام ۳ میلیاردی به سند ملکی، پروانه کسب و میانگین حساب ۳ ماهه احتیاج دارید. حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۴۸ ماه است.

وام ۵۰۰ میلیونی طرح شایان بانک ملت

یکی از وام‌های بانک ملت، طرح شایان است که با سود ۸ تا ۱۸ درصد به سپرده‌گذارها داده می‌شود. برای دریافت این وام به سپرده کوتاه‌مدت عادی با حداقل ۱۰ میلیون تومان سپرده احتیاج دارید. همچنین، سپرده شما باید حداقل بین ۱ تا ۱۰ ماه در بانک بماند. ضامن رسمی و گواهی اعتبار شغلی از جمله شرایط دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی هستند. آخرین نکته اینکه مدت زمان بازپرداخت وام بین ۱۲ تا ۶۰ ماه است.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی سامانه فرابانک ملت

اگر در بانک ملت حساب قرض‌الحسنه دارید، می‌توانید با ارائه ضامن رسمی و گواهی اعتبار شغلی وام ۲۰۰ میلیون تومانی بگیرید. بانک حساب شما را تا تسویه کامل مسدود می‌کند. سود این وام ۱۸ درصد است و حداکثر ۶۰ ماه برای بازپرداخت آن فرصت دارید.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح تابش بانک ملت

در بین وام‌های بانک ملت، وام طرح تابش بدون ضامن است. برای دریافت این وام باید در بانک ملت، حساب سپرده بلند مدت باز کنید. حساب شما به مدت ۳۶ ماه مسدود می‌شود و در نهایت می‌توانید تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از بانک وام بگیرید.

سود این وام ۱۸ درصد و نسبت مبلغ وام به میزان سپرده ۸۵ درصد است. همچنین، بانک ملت امکان دریافت وام به صورت کارت اعتباری را هم فراهم کرده است. شما می‌توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان کارت اعتباری بگیرید.


شرایط و مراحل دریافت وام با سفته


وام طرح ویژه متخصصین بانک ملت

صاحبان مشاغل پزشکی و غیرپزشکی می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانک ملت، در طرح ویژه متخصصین بانک ملت ثبت‌نام کنند. سقف این وام برای پزشکان ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و برای غیر پزشکان ۳۰۰ میلیون تومان است. نکته مهم این است که برای دریافت این وام به سند ملک و حساب سپرده جاری احتیاج دارید. در نهایت، ۶۰ ماه هم برای بازپرداخت فرصت دارید.

وام با سند ملکی بانک ملت

در بین وام‌های بانک ملت، وام با سند ملکی شرایط آسانی دارد و ۳ نفر می‌توانند با ارائه یک سند از بانک ملت وام بگیرند. یعنی اگر یک سند به بانک ارائه کنید، ۳ نفر واجد شرایط دریافت تسهیلات بانک ملت خواهند بود و هر نفر می‌تواند ۵۰ میلیون تومان وام بگیرد. برای دریافت این وام باید حساب قرض‌الحسنه داشته باشید و به بانک ثابت کنید که درآمد و شغل مشخصی دارید. حداکثر ۳۶ ماه هم برای پرداخت وام فرصت دارید.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی خرید کالا

اگر به تازگی ازدواج کرده‌اید یا می‌خواهید لوازم خانه بخرید، می‌توانید از وام ۲۰۰ میلیون تومانی حامی کارت بانک ملت استفاده کنید. سود این وام با توجه به دوره بازپرداخت بین ۷ تا ۱۸ درصد است و به حساب سپرده قرض‌الحسنه احتیاج دارید.

نکته مهم اینکه برای دریافت حامی کارت ملت باید ضامن رسمی داشته باشید و نباید قبلا از وام خرید کالا استفاده کرده باشید. با دریافت حامی کارت ملت فقط می‌توانید از برندهای طرف قرارداد با بانک ملت خرید کنید و در نهایت ۶۰ ماه برای بازپرداخت فرصت دارید. اسنوا، گلدیران، ایکس ویژن و پاکشوما از جمله شرکای تجاری بانک ملت هستند.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک ملت

یکی از وام‌های بانک ملت برای کسانی است که حقوقشان را از این بانک می‌گیرند. این وام بدون ضامن است، ولی کارشناس‌های بانک حساب شما را اعتبارسنجی می‌کنند. اگر رتبه اعتباری شما A، B و C باشد، می‌توانید برای دریافت تسهیلات بانک ملت اقدام کنید. سقف این وام ۱۰۰ میلیون تومان است، ولی امکان دریافت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی هم وجود دارد. در نهایت، برای بازپرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی، ۳۶ ماه و برای پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی، ۴۸ ماه وقت دارید.

شرایط وام‌های بانک ملت

هر کدام از وام‌های بانک ملت شرایط خاصی دارند، مثلا برای دریافت وام با سند ملکی، باید سند به نام شما باشد. وام مشاغل هم فقط در صورت ارائه جواز کسب به صاحبان کسب‌وکار داده می‌شود.

به طور کلی برای دریافت وام نباید به سیستم بانکی کشور بدهکار باشید یا چک برگشتی داشته باشید. داشتن اعتبار بانکی بالا هم یکی دیگر از شرایط وام‌های بانک ملت است. کارشناس‌های بانک ملت معوقات بانکی شما را استعلام می‌گیرند و یک رتبه به آن اختصاص می‌دهند.

هر چقدر رتبه اعتباری شما بالاتر باشد، شانستان برای دریافت وام بیشتر است. در مقابل، رتبه اعتباری پایین نشان می‌دهد که وام‌گیرنده فرد خوش‌حسابی نیست و نمی‌تواند بدهی‌های خودش را پرداخت کند.

نحوه دریافت تسهیلات بانک ملت

برای دریافت تسهیلات بانک ملت می‌توانید از سامانه هوشمند بانک یا فرابانک استفاده کنید. در ابتدا، باید به بانک مراجعه کنید و با استفاده از کارت ملی، رمز اینترنتی بگیرید. با این رمز می‌توانید وارد فرا بانک ملت شوید.

بعد از ورود به سامانه، در بخش طرح‌های اعتباری و تسهیلات هوشمند، می‌توانید نحوه ثبت‌نام و دریافت وام بانک ملت را ببینید. از بین وام‌ها، وام مناسب خودتان را انتخاب کنید و مدارک لازم را بارگذاری کنید.

بعد از این مرحله، کارشناس‌های بانک درخواست وام را بررسی می‌کنند و و در صورت تایید به شما پیامک می‌فرستند. در نهایت، بعد از تایید درخواست وام، باید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های بانک ملت مراجعه کنید و مراحل احراز هویت و بستن قرارداد را انجام دهید.
جمع‌بندی

در این مقاله انواع وام‌های بانک ملت را توضیح دادیم و شرایط دریافت دریافت تسهیلات بانک ملت را بیان کردیم. اگر برای خرید کالا یا خرید مواد اولیه کسب‌وکارتان به وام احتیاج دارید، می‌توانید برای دریافت تسهیلات بانک ملت اقدام کنید. در نهایت، در صورتی‌که شرایط شما برای دریافت وام خرید کالا مناسب نیست، می‌توانید با استفاده از اعتبار ازکی‌وام لوازم خانگی بخرید.

سوال‌های متداول

آیا بانک ملت وام بدون ضامن دارد؟

بله، اگر حقوق شما به بانک ملت واریز می‌شود، می‌توانید برای دریافت تسهیلات بانک ملت اقدام کنید.

شرایط وام‌های بانک ملت چیست؟

برای دریافت وام‌های بانک ملت باید در این بانک حساب باز کنید و به سیستم بانکی کشور بدهکار نباشید.

آیا بانک ملت وام خرید کالا می‌دهد؟

بله، یکی از وام‌های بانک ملت، وام خرید کالا با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان است.

آیا با وام خرید کالا بانک ملت می‌توان از همه فروشگاه‌ها خرید کرد؟

خیر، حامی کارت بانک ملت فقط برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک ملت است.

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان