تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 67755

شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس و پالایشگاه امام (ره)

شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس و پالایشگاه امام (ره)
در جلسه هیات واگذاری تصویب قیمت سهام پالایشگاه امام خمینی (ره) (شازند) جهت واگذاری و همچنین تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس بررسی شد.

به گزارش شهر بورس، امروز شرایط واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس و پالایشگاه امام خمینی (ره)(شازند) در هیات واگذاری بررسی و در خصوص آن تصمیم گیری شد.

در سیصد و نود و پنجمین جلسه هیات واگذاری که صبح امروز در وزارت اقتصاد با حضور احسان خاندوزی رئیس هیات واگذاری و سایر اعضاء برگزار شد؛ تصویب قیمت سهام پالایشگاه امام خمینی (ره) (شازند) جهت واگذاری به بانک‌های صنعت و معدن، توسعه تعاون، پست بانک، بانک مسکن، بانک ملی، بانک سپه، بانک کشاورزی و بانک توسعه صادرات به منظور افزایش سرمایه آن‌ها مطرح شد.


بیشتر بخوانید: تحلیل تکنیکال ولساپا | آخرین بروزرسانی 19 دی ماه


همچنین تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری سهام شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و فرهنگی ورزشی پرسپولیس جهت عرضه از طریق بازار سرمایه از مواردی دیگری بود که در دستور کار امروز هیات واگذاری قرار گرفت و در خصوص آن تصمیم‌گیری شد. قیمت‌گذاری مجدد شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان بابت رد دیون به سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی‌ کشوری و لشگری نیز آخرین دستور کار هیات واگذاری در نشست امروز بود که مورد بررسی و تصویب این هیات قرار گرفت.

گفتنی است؛ رئیس کل سازمان خصوصی سازی چند روز قبل گفته بود: قیمت پایه بلوک ۱۷ درصدی استقلال، ۵۰۳ میلیارد تومان و پرسپولیس ۵۱۶ میلیارد تومان و همچنین قیمت پایه بلوک ۵۱ درصدی برای استقلال ۲۱۳۷ میلیارد تومان و پرسپولیس ۲۱۹۴ میلیارد تومان مصوب شد.

 

منبع: شادا

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات