صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۵۵
کد خبر : 86393

شرایط فروش فوری فیدلیتی اعلام شد + جدول

شرایط فروش فوری فیدلیتی اعلام شد + جدول
یکی از خودروهایی که در طرح فروش فوری بهمن موتور حضور دارد، فیدلیتی 7 نفره است. اما شرایط فروش فوری فیدلیتی چیست و قیمت آن چقدر است؟

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت‌نیوز، 20 تیر 1402 بهمن موتور طی اطلاعیه‌‎ای از طرح فروش فوری 6 محصول خود مطابق با قیمت‌های جدید شورای رقابت خبر داد.

طرح فروش فوری بهمن موتور برای متقاضیان دور‌ دوم سامانه یکپارچه در نظر گرفته شده است و افرادی که در قرعه‌کشی دور‌ دوم سامانه یکپارچه اولویت تحویل هفته‌ آخر مرداد 1402 به آن‌ها تعلق گرفته است، باید برای تکمیل وجه و تنظیم قرارداد خود به سایت این خودروساز مراجعه کنند.

قیمت و شرایط خرید فیدلیتی 7 نفره

قیمت کارخانه فیدلیتی پرایم تیپ 2 که در بازار به فیدلیتی 7 نفره مشهور است، یک میلیارد و 148 میلیون و 800 هزار تومان است. این مبلغ‌ قیمت نهایی است که خریدار باید نسبت به پرداخت آن اقدام کند، چراکه در این قیمت هزینه بیمه و مالیات لحاظ شده است.

زمان تحویل فیدلیتی 7 نفره هفته آخر مرداد است و این خودرو در رنگ سفید عرضه می شود.


قیمت خودرو امروز 20 تیر 1402


شرایط فروش فوری فیدلیتی اعلام شد + جدول

اختلاف قیمت بازار وکارخانه فیدلیتی 7 نفره

در حالی در طرح فروش فوری بهمن موتور قیمت فیدلیتی 7 نفره یک میلیارد و 148 میلیون تومان عنوان شده که قیمت بازار آزاد فیدلیتی یک میلیارد و 810 میلیون تومان است. به روایت دیگر قیمت نهایی فیدلیتی 7 نفره برای مصرف‌کننده‌ای که در سامانه یکپارچه نام‌نویسی کرده است و موفق به استفاده از رانت دولتی خودرو شده است با فردی که می‌خواهد این محصول را از بازار آزاد دریافت کند معادل 661 میلیون و 200 هزار تومان است.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 1 =

Sharam پنجشنبه , 22 تیر 1402 - 16:46

تو کشور اسلامی چرا خودرو کارخانه با بازار 660. میلیون باید اختلاف داشته باشه این مسعولان محترم چرا از خواب بیدار نمیشن این مافیا ودزدان کیا هستند

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان