شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر : 105234

شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک مسکن اعلام شد

شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک مسکن اعلام شد
بانک مسکن به مشتریانی که در طرح تابش سپرده‌گذاری کنند تا سقف 200 میلیون تومان وام پرداخت می‌کند. مدت بازپرداخت حداکثر پنج سال است.

به گزارش شهر بورس به نقل از وزارت راه و شهرسازی، طرح تابش از جمله طرح های خاص تسهیلاتی بانک مسکن است که برای نخستین بار در سال گذشته با هدف رفع نیازهای اساسی مشتریان ارائه شد تا آنان بتوانند با سپرده گذاری در این طرح و بعد از گذشت دست‌کم ۶ ماه، از تسهیلات این طرح تا سقف مشخص استفاده کنند.

در طرح تابش که با حداقل مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح می شود، مشتریان پس از گذشت ۶ ماه از زمان سپرده گذاری به میزان مبلغ سپرده خود یا در صورت تمایل و پس از گذشت سه ماه از زمان سپرده گذاری، به میزان نیمی از مبلغ سپرده خود تسهیلات این طرح را تا سقف مشخص دریافت می کنند.

مدت بازپرداخت این تسهیلات در صورت استفاده در بخش مسکن حداکثر پنج سال و با نرخ سود ۱۹ درصد و در صورت استفاده در بخش‌های دیگر، حداکثر سه سال و با نرخ سود ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است.


کدام بانک ها وام خودرو اعطا می کنند؟ + شرایط


مشتریان در صورت عدم تمایل به استفاده از این تسهیلات، می‌توانند امتیاز آن را به بستگان درجه یک خود منتقل کنند تا آنها از تسهیلات طرح تابش بهره‌مند شوند.

پیش از این سقف تسهیلات پرداخت شده به مشتریان در قالب طرح تابش یک میلیارد ریال بود که در حال حاضر به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 15 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان