شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
کد خبر : 80096

شرایط دریافت وام یک میلیارد تومانی بانک پارسیان اعلام شد

شرایط دریافت وام یک میلیارد تومانی بانک پارسیان اعلام شد
اشخاصی که در بانک پارسیان سپرده بلندمدت دارند، می‌توانند برای وام یک میلیارد تومانی طرح «پژواک» این مجموعه درخواست بدهند.

به گزارش شهر بورس به نقل از اقتصاد100، متقاضیان دریافت وام 1 میلیارد تومانی طرح پژواک از بانک پارسیان به ضامن رسمی احتیاج ندارند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده است. افراد تا پایان تسویه اقساط تسهیلات امکان استفاده از اصل سپرده خود را ندارند. اما طی مدت مسدودی سپرده به آن سود بین پنج تا هشت درصد تعلق خواهد گرفت.

میزان سود سپرده براساس نسبت تسهیلات و مدت زمان بازپرداخت تعیین می‌شود. سود وام نیز با توجه به شرایط وام گیرنده مشخص شده و بین چهار تا 12 درصد تغییر می‌کند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط 36 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، 29 میلیون و 523 هزار و 985 تومان است. کل سود تسهیلات، 62 میلیون و 863 هزار و 460 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 1 میلیارد و 62 میلیون و 923 هزار و 460 تومان خواهد بود.

 


شرایط دریافت وام با چک صیادی اعلام شد


مختصری درباره بانک پارسیان

بانک پارسیان سال 1380 از بانک مرکزی مجوز فعالیت دریافت کرد. این مجموعه با هدف توسعه اقتصادی از طریق گسترش فعالیت در بخش صنایع، به ویژه صنعت خودروسازی و صنایع وابسته با فراهم آوردن امکانات، تسهیلات و تدوین و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین و همچنین تامین مالی برای زیربخش‌های ساخت، تجارت و مصرف مشغول به خدمت رسانی شد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان