شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۵۳
کد خبر : 10652

شاخص کل کانال 1/5 میلیون واحد را پس گرفت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام پس از افزایش تقاضا در نمادهای بنیادین و کوچک، شاخص کل با رشد بیش از 2 درصدی به یک میلیون و 514 هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز در جریان معاملات امروز 1/5 درصد رشد کرد. دیروز با شروع معاملات این هفته

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام پس از افزایش تقاضا در نمادهای بنیادین و کوچک، شاخص کل با رشد بیش از 2 درصدی به یک میلیون و 514 هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز در جریان معاملات امروز 1/5 درصد رشد کرد.

دیروز با شروع معاملات این هفته از بازار سهام عرضه در نمادهای بنیادین مانند شستا و … باعث روند نزولی شاخص کل شد اما در ادامه روند معاملات، تقاضا در کلیت بازار سهام بیشتر شد و شاخص کل روندی صعودی پیدا کرد و همین نوسان مثبت در منفی شاخص کل دلیلی برای بیشتر بودن تقاضا در معاملات بورس امروز بود.

بسیاری از کارشناسان محدوده یک میلیون و 500 هزار واحد را محدود مقاومتی شاخص کل می‌دانستند و برخی از کارشناسان نیز این محدوده را هیجانی می‌دانند، اما اکثر کارشناسان روند بازار سهام را تا پایان سال صعودی می‌دانند.

در جریان معاملات امروز گروه‌های بانکی، فلزی، پالایشی، پتروشیمی و خودرویی روندی صعودی دارند و همچنین بسیاری از کارشناسان معتقدند روند بازار سهام این هفته متعادل است.

در جریان معاملات امروز نمادهای شستا، فولاد، فارس و خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر بازار سهام امروز داشتند و ارزش کل معاملات بورس و فرابورس در حال حاضر در حدود 5.2 هزار میلیارد تومان و ورود پول حقیقی در حدود 150 میلیارد تومان می‌باشد.

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید:
شاخص کل بورس تا پایان سال سقف قبلی را پس می‌گیرد/ اقبال بازار به سمت سهام کوچک

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 10 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان