شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
کد خبر : 59067

گزارش روزانه بازار؛

شاخص‌ در جا زد

شاخص‌ در جا زد
در جریان سومین روز کاری هفته، شاخص هم‌وزن با ۳۳۵ واحد ۰.۰۹۰.۱۸ درصد) کاهش به رقم ۳۷۶ هزار و ۲۰۵ واحد و شاخص کل بورس تهران نیز با کاهش ۱۹۰ واحدی (۰.۰۲درصد) به تراز یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد رسید.

به گزارش شهر بورس، در جریان معاملات امروز دوشنبه، ۲۵ مهر ماه، بیش از ۴ میلیارد و ۸۰۸ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۲۳ هزار و ۴۶۳ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

براساس گزارش سنا، گروه خودرو در جریان معاملات امروز با ۲۳ هزار و ۳۷۹ معامله به ارزش یک هزار و ۵۲۷ میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست. همچنین به ترتیب، گروه فراورده های نفتی با ۱۳ هزار و ۹۰۱ معامله به ارزش یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۱۷ هزار و ۱۹۵ معامله به ارزش یک هزار و ۱۵۱ میلیارد ریال، گروه غذایی بجز قند با ۱۳ هزار و ۷۰۲ معامله به ارزش ۹۲۰ میلیارد ریال و گروه شیمیایی با ۱۴ هزار و ۷۱ معامله به ارزش ۵۶۰ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

در جریان معاملات امروز، شرکت پالایش نفت اصفهان با ۶۰۸ واحد، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۳۹۱ واحد، شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۳۵۸ واحد، شرکت پالایش نفت تهران با ۱۴۵ واحد و شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس با ۹۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشت.

در مقابل، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ۲۸۷ واحد، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ۲۸۵ واحد، شرکت پتروشیمی فناوران با ۲۷۲ واحد، شرکت صنعتی و معدنی گل گهر با ۱۶۰ واحد و شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۱۴۱ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل داشتند.


بیشتر بخوانید: تغییر دامنه نوسان برای 13 نماد فرابورسی


نگاهی بر معاملات فرابورس

در جریان معاملات امروز، (دوشنبه،۲۵ مهر ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۴۰ واحدی به رقم ۱۷ هزار و ۷۹۸ واحد رسید.

همچنین بیش از ۵ میلیارد و ۹۴۸ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۳۸۲هزار و ۶۱۵ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت بهمن دیزل با ۵ واحد، اعتباری ملل با ۴ واحد، شرکت داروسازی دانا با ۳ واحد، شرکت فرابورس ایران با ۲ واحد و شرکت پتروشیمی مارون با ۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند.

در مقابل، شرکت پلیمر آریا ساسول با ۱۴ واحد، شرکت پتروشیمی زاگرس با ۱۳ واحد، شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با ۶ واحد، سرمایه گذاری صبا تامین با ۵.۸ واحد و بیمه اتکایی ایرانیان با ۴ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص داشتند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − نه =

پراپ تریدینگ

کمان