شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر : 2309

شاخص بورس وارد کانال ۷۰۰ هزار واحد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بازار سرمایه در سومین روز معاملات هفته با رشد ۱۸ هزار و ۳۱۹ واحدی خود توانست به کانال ۷۰۰ هزار واحدی وارد شود و روی سطح ۷۰۸ هزار و ۳۵۶ واحد بایستد. شاخص کل هم وزن نیز در معاملات امروز، با ۴ هزار و ۶۸ واحد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بازار سرمایه در سومین روز معاملات هفته با رشد ۱۸ هزار و ۳۱۹ واحدی خود توانست به کانال ۷۰۰ هزار واحدی وارد شود و روی سطح ۷۰۸ هزار و ۳۵۶ واحد بایستد.

شاخص کل هم وزن نیز در معاملات امروز، با ۴ هزار و ۶۸ واحد رشد (۱٫۷۳ درصد) به ۲۴۲ هزار و ۱۷۶ واحد رسید که به نسبت دیروز ۵۰۰ واحد افت داشت و در مقایسه با آغاز هفته روند متعادلی را در پیش گرفته است.

برای سومین رو متوالی فارس و فولاد تاثیرگذارترین نمادها بر روند مثبت شاخص کل بودند که نماد فملی نیز به این جمع پیوست. همچنین گروه سه گروه شیمیایی، فراورده‌ نفتی و بانکی‌ها جایگاه خود را در برترین گروه‌های صنعت برای دومین روز حفظ کردند.

تعداد معاملات امروز نیز به یک میلیون و ۱۳ هزار رسید که طی آن، ۷ میلیارد و ۳۱۷ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۷٫۶ هزار میلیارد تومان خریدوفروش شد؛ این درحالی است که روز گذشته ارزش معاملات روزانه با رکورد ۱۰ هزار میلیارد تومان را ثبت کرد.

 

بیشتر بخوانید:

پیش گشایش بورس دوشنبه/ فروشندگان عقب نشستند، تقاضا بهبود یافت

صعود بورس های آسیایی در پی مجوز استفاده از اپلیکیشن وی چت در آمریکا

دنبال سودهای کوتاه مدت نباشید

افت ۵۳ هزار واحدی شاخص کل در روز خرید ۱۰ هزار میلیارد تومانی حقوقی‌ها

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

پراپ تریدینگ

کمان