شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر : 3536

شاخص بورس رکورد جدیدی ثبت کرد/ سهامداران امروز چقدر سود کردند؟

شاخص کل هم وزن نیز که طی معاملات دیروز ۲۴۴۴ واحد رشد را تجربه کرده بود امروز صعود ۸۷۶۱ واحدی (۲٫۳۰ درصدی) را ثبت کرد و به پله ۳۸۹ هزار و ۳۳۶ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بازار سرمایه طی معاملات امروز موفق شد پس از افت اندک دیروز، مجددا به مسیر صعودی خود بازگردد و با رشد ۱٫۲۴ درصدی حدود ۱۴ هزار و ۷۰۰ واحد به ارتفاع خود بیفزاید.

شاخص کل هم وزن نیز که طی معاملات دیروز ۲۴۴۴ واحد رشد را تجربه کرده بود امروز صعود ۸۷۶۱ واحدی (۲٫۳۰ درصدی) را ثبت کرد و به پله ۳۸۹ هزار و ۳۳۶ واحد رسید.

اخابر با ۱۳۶۰ واحد بیشتر ین تاثیر مثبت و پس از آن دو نماد فولاد و فارس با ۱۱۷۰ و ۱۱۴۸ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل به دنبال داشتند. سه گروه فراورده نفتی، شیمیایی و بانک‌ها نیز برترین‌های صنعت امروز بودند.

در جریان معاملات بازار امروز نیز یک میلیون و ۵۵۴ معامله انجام شد که طی آن ۸ میلیارد و ۲۲۷ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۱۳٫۲ هزار میلیارد تومان خرید و فروش شد و ارزش بازار را به ۴۴۹۵ هزار میلیارد تومان رساند.

پیش از این نیز یک کارشناس بازار سرمایه در خصوص پیش‌بینی بورس فردا (یعنی دوشنبه) به تجارت‌نیوز گفته بود انتظار می‌رود که بازار نسبتا متعادل بوده و تعداد نمادهای مثبت نیز در جریان معاملات فردا بیشتر باشد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =

پراپ تریدینگ

کمان