شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 9199

سیگنال مثبت وزیر اقتصاد به بازار سرمایه

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، وزیر اقتصاد از ورود دارا سوم به بازار سرمایه خبر داد و گفت: باقی‌مانده سهام دولت در سه بانک ملت، تجارت و صادرات با عنوان دارا سوم عرضه خواهد شد و امیدواریم این موضوعات تداوم داشته باشد تا به ثبات بازار سرمایه کمک کند. فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد از

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، وزیر اقتصاد از ورود دارا سوم به بازار سرمایه خبر داد و گفت: باقی‌مانده سهام دولت در سه بانک ملت، تجارت و صادرات با عنوان دارا سوم عرضه خواهد شد و امیدواریم این موضوعات تداوم داشته باشد تا به ثبات بازار سرمایه کمک کند.

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد از ورود دارا سوم به بازار سرمایه خبر داد و گفت: باقی‌مانده سهام دولت در سه بانک ملت، تجارت و صادرات عرضه خواهد شد و امیدواریم با عرضه دارا سوم این موضوعات تداوم داشته باشد تا به ثبات بازار سرمایه کمک کند.صندوق سرمایه‌گذاری دارا یکم چیست؟

به طور خلاصه صندوق واسطه گری مالی یکم، سهام‌های باقی‌مانده دولت در بانک های تجارت، ملت، صادرات و بیمه‌های البرز و اتکایی می‌باشد که وزارت اقتصاد به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی مطابق با شرایط و قوانینی اقدام به واگذاری آن با ۲۰% تخفیف نموده است.

صندوق دارا دوم چیست؟

دومین صندوق سرمایه گذاری ETF دولتی، صندوق دارا دوم نام دارد که با هدف دسترسی اکثر مردم به بازار بورس و ارتقاء وضعیت اقتصادی خانواده‌ها از سوی دولت عرضه می‌گردد. تا کنون زمان دقیق پذیره نویسی آن مشخص نشده است. ثبت نام این صندوق برای عموم آزاد بوده و خرید آن نیز در دهه دوم و سوم شهریور ماه سال جاری انجام شد.

صندوق‌های سرمایه گذاری دارا دوم دولتی با ۲۰% تخفیف همانند دارا اول، ارائه شده است.

بیشتر بخوانید؛

وعده‌ای از اهالی بهارستان: تا ۳ هفته دیگر آرامش به بازار خودرو برمی‌گردد
رشد ۱.۵ درصدی شاخص کل در نیم ساعت/ کلیت بازار سبز شد
۲۰۰ میلیون یورو قطعات خودرو آماده ترخیص از گمرک شد

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =

پراپ تریدینگ

کمان