شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
کد خبر : 9317

سیگنال بورس امروز برای بازار فردا/ بورس دقیقه 90 مثبت شد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در حالی که امروز شاخص بازار سهام روندی نزولی را در پیش گرفته بود اما در دقایق پایانی امروز شاخص کل بازار مثبت شد. از نگاه برخی از فعالان بازار، محتمل است که همین روند مثبت پایانی امروز بازار، در بازار فردا ادامه پیدا کند. بر اساس گزارش تجارت‌نیوز،

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در حالی که امروز شاخص بازار سهام روندی نزولی را در پیش گرفته بود اما در دقایق پایانی امروز شاخص کل بازار مثبت شد. از نگاه برخی از فعالان بازار، محتمل است که همین روند مثبت پایانی امروز بازار، در بازار فردا ادامه پیدا کند.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، در کارنامه امروز بازار سهام شاخص کل در نهایت با 132 واحد افزایش به یک میلیون و 579 هزار و 639 واحد رسید تا امروز کمتر از 0.01 درصد مثبت شود. با این حال شاخص هم‌وزن بورس امروز منفی ماند و به 414 هزار و 396 واحد رسید. این میزان نسبت به روز گذشته دو هزار و 41 واحد معادل 0.49 درصد افت داشت.

شپنا، تاپیکو و اخبار ناجی‌های اصلی امروز بازار سهام بودند و در مقابل دو نماد کگل و حکشتی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

ارزش معاملات بازار سهام در امروز نیز نسبت به روز گذشته حدود شش هزار میلیارد تومان کاهش یافت و به 10.9 هزار میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید؛
خبری که شاید بازارها را متاثر کند/ آخرین وضعیت واکسن کرونا ایرانی
ضرر سهامداران بورس تا پایان سال جبران می‌شود
آمادگی فولادکاران برای عرضه تمامی محصولات فولادی در بورس
اولین تحرکات بورس امروز/ عرضه در شاخص‌سازان ادامه دارد

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =

پراپ تریدینگ

کمان