شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
کد خبر : 58773

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

سیاست‌های تشویقی برای رونق بازار سرمایه در بودجه در نظر گرفته شود

سیاست‌های تشویقی برای رونق بازار سرمایه در بودجه در نظر گرفته شود
محمدرضا پورابراهیمی گفت: پیشنهاد نمایندگان مجلس به دولت این است که حتما سیاست‌های تشویقی چون معافیت مالیاتی شرکت‌ها در حوزه بازار سرمایه را در متن لایحه پیشنهادی دولت مدنظر قرار دهند تا به بهبود شرایط بازار سرمایه کمک کند.

به گزارش شهر بورس، محمدرضا پورابراهیمی درباره معافیت مالیاتی شرکت‌ها گفت: موضوع معافیت مالیاتی شرکت‌ها باید از سوی دولت پیشنهاد داده شود زیرا هر گونه معافیت مالیاتی به دلیل بار مالی حتی اگر از سوی مجلس هم پیشنهاد شود، مغایر اصل ۷۵ بوده و شورای نگهبان ایراد خواهد گرفت.

براساس گزارش سنا، وی در این باره افزود: در حال حاضر اطلاعی از متن پیشنهادی دولت درباره بودجه ۱۴۰۲ و اینکه وزارت اقتصاد چه کارهای را انجام می‌دهد، ندارم اما منتظر متن نهایی هستیم.


بیشتر بخوانید: ابطال معاملات فولاد در بورس کالا به یک دلیل عجیب


رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیشنهاد نمایندگان مجلس به دولت این است که حتما سیاست‌های تشویقی چون معافیت مالیاتی شرکت‌ها در حوزه بازار سرمایه را در متن لایحه پیشنهادی دولت مدنظر قرار دهند تا به بهبود شرایط بازار سرمایه کمک کند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: به طور حتم مجلس شورای اسلامی با صدور احکامی با توجه به ظرفیت موجود که بتواند به بهبود حوزه بازار سرمایه کمک کند، اقدام خواهد کرد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان