شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 50162

سکه تا کجا بالا می رود؟

سکه تا کجا بالا می رود؟
امروز طی معاملات انجام گرفته با تحت تاثیر قرار گرفتن قیمت دلار، سکه باز هم صعودی شد.

به گزارش شهر بورس، طی معاملات انجام گرفته امروز سکه باز هم صعودی شد حال سوال اینجاست سکه تا کجا بالا می رود؟

سکه تا کجا بالا می رود؟

بازار طلا و سکه صبح امروز را با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته آغاز کرد. این در حالی است که قیمت دلار آزاد پس از افت قیمت تا نیمه‌ کانال ٢٧ هزارتومان مجددا به پیشروی در این کانال ادامه داد‌ و تا پله‌های انتهایی کریدور کانال ٢٧ هزار تومان پیش رفته است. اونس جهانی نسبت به روز گذشته اندکی کاهش را تجربه کرده‌است و به ١٩٢۶دلار و ٨ سنت به ازای هر اونس رسیده است.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات ۱۲ میلیون و ٨١٠ هزار تومان قیمت خورده که با توجه به نرخ روز گذشته معادل ١٢ میلیون و ٨٠١ هزار تومان، اندکی افزایش قیمت داشته است.


بیشتربخوانید:وعده جدید رئیس جمهور درباره بورس


نیم سکه نیز با قیمت ۷ میلیون و ٣۶٠ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۷ میلیون و ۲۷۰ هزارتومان، حدود ١٠٠ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

همچنین ربع سکه، ۴ میلیون و ١٨٠ هزار تومان قیمت خورده که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته آن معادل ۴ میلیون و ۱۵۰ هزارتومان، شاهد ٣٠ هزار تومان افزایش قیمت بوده است.

طلا و سکه در سال 1401 چه می شوند؟

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که در مقایسه با آخرین قیمت آن معادل ٢ میلیون و ۴۵٨ هزار تومان در روز گذشته اندکی افزایش قیمت داشته است.

حباب سکه چقدر است؟
در این ساعت از معاملات، با افزایش قیمت انواع سکه در بازار، حباب سکه نسبت به روز گذشته اندکی کاهش یافته است. به این ترتیب سکه امامی، ٣٠٠هزارتومان، نیم سکه، ٩٨۵ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ١١٠ هزارتومان و هر سکه یک گرمی، ٩۵٣ هزارتومان حباب دارد.

منبع:اقتصادآنلاین

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 10 =

پراپ تریدینگ

کمان