صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
کد خبر : 102565

سپ، عقد قرارداد با شرکت وابسته

سپ، عقد قرارداد با شرکت وابسته

شرکت پرداخت الکترونيک سامان کيش (سپ) در راستای مدیریت و استفاده بهینه از دارایی های ثابت، شش دانگ دو واحد آپارتمان (طبقه اول و دوم) با کاربری تجاری واقع در مشهد را از بانک سامان (سهامدار عمده شرکت) خریداری کرد.

به گزارش شهر بورس، شرکت پرداخت الکترونيک سامان کيش (سپ) با افشای اطلاعات گروه ب در خصوص معامله و عقد قرارداد با یکی از سهامداران شرکت جزئیات آن را به شرح ذیل اعلام کرد:

سپ در راستای مدیریت و استفاده بهینه از دارایی های ثابت، شش دانگ دو واحد آپارتمان (طبقه اول و دوم) با کاربری تجاری واقع در مشهد، بلوار شهید قرنی، نبش چهارراه ابوطالب، پلاک 1394 به همراه جمیع متعلقات و منضمات جمعاً به مساحت 325 مترمربع و به قیمت کارشناسی (گزارش کارشناسی به شماره 171-401) جمعاً به مبلغ 20،400 میلیارد تومان اخریداری کرده است.

با عنایت به خرید اقساطی 36 ماهه آپارتمان-های موصوف مبلغ 9،582 میلیارد تومان به عنوان کارمزد خرید اقساطی به مبلغ مندرج در نظریه کارشناسی افزوده و در مبایعنامه مکتوب گردید.


بیشتر بخوانید:سهامداران دحاوی به مجمع دعوت شدند


شرایط تسویه بدین شرح است:مبلغ معامله 29،982 میلیارد تومان است که طی 35 فقره چک با فواصل یک ماهه و مبالغ مساوی از تاریخ 1402/09/25 تا تاریخ 1405/07/25 و یک فقره چک همزمان با انتقال سند به تاریخ 1405/08/01 پرداخت خواهد شد.

سپ، عقد قرارداد با شرکت وابسته

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − هفده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان