شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر : 117155

بدون نرخ شکست با پرداخت سود ماهانه؛

سود «ارمغان» به بالای 28 درصد رسید

سود «ارمغان» به بالای 28 درصد رسید
صندوق سرمایه‌گذاری ارمغان ایرانیان با نماد «ارمغان» متعلق به شرکت «تامین سرمایه نوین» با سهامداری عمده «بانک اقتصاد نوین» است.

به گزارش شهر بورس، صندوق سرمایه‌گذاری ارمغان ایرانیان، قابل معامله در بورس با نماد «ارمغان»، از جمله صندوق‌های در اوراق بهادار با درآمد ثابت و کاملا بدون ریسک بوده که متعلق به شرکت «تامین سرمایه نوین» با سهامداری عمده «بانک اقتصاد نوین» است.

منابع این صندوق اکثرا در دارایی‌هایی با درآمد ثابت (اوراق بدهی و سپرده‌های بانکی) سرمایه‌گذاری می‌شوند و سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق کلیه کارگزاری‌های کشور نسبت به خرید و فروش واحدهای این صندوق سرمایه‌گذاری اقدام کنند. اکنون سود موثر این صندوق به بالای 28 درصد رسیده است که بدون نرخ شکست و به صورت ماهانه به مشتریان پرداخت می‌شود؛ اطلاعات بیشتر در خصوص«ارمغان» را از اینجا دریافت کنید.

لازم به ذکر است که تمام افراد دارای کد بورسی قادر هستند که به راحتی و از طریق کارگزاری‌ها و درگاه‌های معاملات آنلاین، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق ارمغان را خریداری کنند. همچنین سرمایه‌گذاری در این صندوق سودی بالاتر از بانک‌ها و کاملا معاف از مالیات را به همراه دارد و حتما باید توجه داشت که این صندوق‌ نرخ سودی بدون شکست را دارد؛ به این معنی که سود سرمایه‌گذاری حتی برای یک روز هم محاسبه و پرداخت می‌شود؛ در صورتی که سپرده‌گذاری در بانک‌ها اگر کمتر از مدت معینی باشد، شامل جریمه خواهد شد.

از آنجایی که همه افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه‌ را دارند از دانش تحلیل برخوردار نیستند و یا فرصت فراگیری آن را ندارند و با نگاه به ایجاد ارزش افزوده در بازار سرمایه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری راهکاری بهینه برای این افراد به شمار می‌رود. این صندوق‌ها سرمایه‌های جذب شده را توسط تیمی متخصص و در زمینه‌های مجاز و زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار سرمایه‌گذاری کرده و سود حاصله را میان سرمایه‌گذاران تقسیم می‌کنند.

فعالیت صندوق «ارمغان» در مهر ماه سال 1398 با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار آغاز شده است و با توجه به سیاست معاملاتی مدیران سرمایه‌گذاری، تخصیص منابع بهینه و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در این صندوق آن را قادر به تقسیم سود سالانه به میزان 28 درصد موثر(به صورت سرمایه‌گذاری مجدد) ساخته است.

این صندوق سودهای خود را به صورت ماهانه، روزشمار و بدون نرخ شکست پرداخت می‌کند و از جمع‌آوری وجوه عمده از سرمایه‌گذاران از طریق سپرده‌های بانکی و اوراق بهادار بهره می‌برد. این رویکرد، همراه با صرفه‌جویی‌های ناشی از مقیاس و تامین منافع سرمایه‌گذاران، ریسک سرمایه‌گذاری در این صندوق را به حداقل ممکن می‌رساند.

صندوق ارمغان با توجه به سیاست‌ها و رویکردهای مدیریتی حرفه‌ای، یک فرصت جذاب برای سرمایه‌گذاران ریسک گریز است تا سود سالانه بالایی را کسب کرده و این امر موجب استقبال بسیاری از سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی شده است. علاوه بر این، استفاده از سپرده‌های بانکی و اوراق بهادار بدهی در جمع‌آوری سرمایه‌ها، باعث شده تا این صندوق توانایی کاهش ریسک سرمایه‌گذاری را به دست آورد.

در نتیجه، با توجه به پیشرفت‌های قابل توجه صندوق سرمایه‌گذاری ارمغان ایرانیان در جذب سرمایه و رقابت‌پذیری بالا در بازار، امکان نقدشوندگی عالی و دسترسی آنی به منافع حاصل از سرمایه‌گذاری را برای سهامداران فراهم کرده است.

این صندوق با هدف‌گذاری بلند مدت، تلاش کرده است تا با اتخاذ استراتژی‌های متنوع مالی، نه تنها به عملکردی مستحکم و قابل اتکا دست یابد بلکه به عنوان یک منبع امین و امیدبخش برای سرمایه‌گذاران مطرح شود. باید توجه داشت که در مقطع کنونی که بازار سرمایه با نوسانات زیادی مواجه است، صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت به خصوص صندوق ارمغان با ارائه راهکاری مناسب سرمایه‌گذاران را از تلاطم‌های بازار سهام، مصون نگه می‌دارد و آرامش سرمایه‌گذاران را فراهم می‌کند.

«تامین سرمایه نوین» نخستین بانک سرمایه‌گذاری کشور است و صندوق ارمغان تنها یکی از 10 صندوق سرمایه‌گذاری این نهاد بزرگ مالی زیر نظر سازمان بورس است؛ سرمایه‌گذاران می‌توانند برای صدور یا ابطال واحدهای سایر صندوق‌های سرمایه‌گذاری این شرکت به سامانه «نیب مارکت» مراجعه کنند. نیب مارکت مرکزی برای سرمایه‌گذاری آنلاین از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری است و این مجموعه نیز تحت مالکیت شرکت تامین سرمایه نوین فعالیت می‌کند.

 

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان