شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۳
کد خبر : 52214

مجلس از سوت زنی فساد در بازار بورس حمایت کرد

مجلس از سوت زنی فساد در بازار بورس حمایت کرد
نماینده بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد :مجلس از اقدام سازمان بورس در مبارزه با فساد در بازار سرمایه حمایت می کند .

به گزارش شهر بورس ، سوت زنی فساد در بازار بورس اقدامی در راستای  گزارش تخلفات بورسی می باشد که باعث کاهش فساد و تخلف در بازار سرمایه خواهد شد .سوت زنی در بازار بورس اقدام موثر سازمان بورس در جهت برخورد قضایی با متخلفان بورسی می باشد. این اقدام بیشتر در راستای ارتقای شفافیت در بازار سهام است که اجرای تمام و کمال این مصوبه لازمه داشتن یک چهارچوب دقیق و حساب شده می باشد.

بر اساس گزارش ایسنا ، نماینده بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت موضوع سوت زنی در بازار سرمایه گفت که مجلس از سوت زنی فساد به خصوص در بازار بورس حمایت می کند.

محمدرضا صباغیان با اشاره به اهمیت موضوع سوت زنی فساد گفت: سوت زنی فساد کار بسیار خوبی است که در اکثر کشورها انجام می شود. این کار به معنای نظارت مردمی است منتها باید با تشویق همراه باشد.


بیشتر بخوانید :مسدود شدن حساب بانکی 454 نفر توسط وزارت اطلاعات


این عضو کمیسیون امور داخلی افزود: سوت زنی فساد می تواند افراد را برای اعلام تخلفات و فسادها ترغیب کند که به جای ترس از اعلام مفسده، آن را برای رسیدگی در محاکم قضایی اعلام کنند. اقدامی که نتیجه آن پایان دادن به بسیاری از سوء استفاده ها است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیاین اینکه مجلس از طرح سوت زنی به خصوص در بازار سرمایه حمایت می کند، گفت: باید علاوه بر بازار بورس، سوت زنی در سایر دستگاه ها و نهادها و حتی مجلس هم وجود داشته باشد. همه باید به این سمت حرکت کنیم و مجلس هم حمایت می کند.

صباغیان در پایان تاکید کرد که باید خلاءهای قانونی برای حمایت از سوت زنان فساد رفع شده تا مردم بدون ترس فسادهای احتمالی را برای رسیدگی های قضایی اعلام کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان