شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۵۸
کد خبر : 10807

سه مصوبه مهم جلسه شب گذشته شورای عالی بورس

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، حسن قالیباف اصل رئیس سازمان بورس، در خصوص جلسه شورای عالی بورس به سنا گفت: سه موضوع مهم و اساسی در این جلسه به تصویب رسید. وی تصریح کرد: پیشنهاد اصلاح موادی از دستورالعمل موضوع ماده ۱۸ آیین نامه اجرایی قانون بازار از نظر نگارشی و گزینش کلمات با

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، حسن قالیباف اصل رئیس سازمان بورس، در خصوص جلسه شورای عالی بورس به سنا گفت: سه موضوع مهم و اساسی در این جلسه به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: پیشنهاد اصلاح موادی از دستورالعمل موضوع ماده ۱۸ آیین نامه اجرایی قانون بازار از نظر نگارشی و گزینش کلمات با بار معنایی جدید و الحاق بندهای جدیدی به آن در شورا مصوب شد.

این مقام مسئول ادامه داد: همچین پیشنهادهای سازمان درباره سیاستگذاری در خصوص نحوه اجرای قانون بازار راجع به موارد عدم ارائه اطلاعات و عدم رعایت استاندارهای حسابداری ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

قالیباف اصل تصویب دستورالعمل طبقه بندی اطلاعات محرمانه و تعیین سطح دسترسی اشخاص را سومین موضوع مهم این جلسه دانست و عنوان کرد: تحولات بازار سرمایه و وضع بازار در شورا نیز مورد بررسی قرار گرفت و نحوه اجرایی شدن مصوبات شورا در این خصوص ارزیابی شد.

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید: پیش بینی بورس امروز/ استراتژی روز آخر

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان