شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر : 77699

سه برنامه کانون کارگزاران بورس برای سال 1402

سه برنامه کانون کارگزاران بورس برای سال 1402
محمدرضا دهقانی احمدآباد، دبیرکل کانون کارگزاران بورس مهم‌ترین اهداف 1402 برای کانون کارگزاران بورس را تشریح کرد.

به گزارش شهر بورس، محمدرضا دهقانی احمدآباد، دبیرکل کانون کارگزاران بورس ضمن تبریک سال نو به جامعه سهامداران، بیان کرد: همچون سایر ارکان بازار سرمایه که به دنبال عمق بخشیدن به این بازار هستند، کانون کارگزاران نیز این نقش را ایفا خواهد کرد.

وی در تشریح برنامه‌های کانون کارگزاران در سال ۱۴۰۲ گفت: برنامه‌های کانون برای سال جاری در ۳ بخش خلاصه می‌شود؛

۱_ ارتقای نقش نظارتی کانون کارگزاران بر روی اعضای خود؛ در این راستا مجموعه برنامه‌هایی در دست اجرا داریم که از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به بحث رتبه‌بندی شرکت‌های کارگزاری اشاره کرد. امیدواریم با کسب موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار، امسال اولین رتبه‌بندی را در فرمت جدید برای کارگزاری‌ها داشته باشیم تا هم به ارتقای صنعت و هم به تقویت نقش نظارتی کانون کمک شود.


اولویت ها و برنامه های کلیدی سازمان بورس در سال 1402 اعلام شد


۲_ توسعه سامانه کاریابی در بازار سرمایه؛ امیدواریم با توسعه این سامانه، کاریابی در بازار سرمایه تسهیل شده و کلیه نهادهای مالی بتوانند دسترسی سریع‌تری به رزومه متقاضیان اشتغال در نهادهای مالی وابسته به بازار سرمایه داشته باشند. همچنین از طریق این سامانه، می‌توان با معرفی صنعت مالی کشور به دانشجویان و دانشگاهیان، پلی برای ورود و جذب افراد مستعد و متخصص و مدیریت نیروی انسانی در این بازار باشیم.

۳_ تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت؛ که این برنامه از سال گذشته آغاز شد. هدف این است که پژوهش‌های دانشگاهی را مساله‌محور کرد تا هم معضلی از بازار سرمایه برطرف کند و هم ارتباط آموزشی بهتری را با جامعه دانشگاهی داشته باشیم. علاوه بر این برنامه‌ها، امور جاری کانون هم انجام خواهد شد.

دهقانی در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم امسال، اتفاقات خوبی برای تمامی مردم ایران علی‌الخصوص فعالان بازار سرمایه، رقم بخورد.

منبع: سنا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 7 =

پراپ تریدینگ

کمان