شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
کد خبر : 51815

در گفت‌وگو با شهر بورس؛

سهیل کلاهچی: احتمال اصلاح در سهام شاخص ساز وجود دارد

سهیل کلاهچی: احتمال اصلاح در سهام شاخص ساز وجود دارد
سهیل کلاهچی، کارشناس بازار سرمایه از احتمال اصلاح در سهام بزرگ بورسی خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود اصلاح مدنظر در دو، سه هفته آینده در شاخص کل اتفاق بیفتد.

سهیل کلاهچی در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: از نظر تکنیکالی شاخص کل در ناحیه مهم مقاومتی نزدیک به سقف قبلی قرار دارد و می‌توان منتظر اصلاح در این ناحیه بود.

وی افزود: در طول هفته گذشته این روند کاملاً مشخص بوده و با توجه به کاهش ارزش معاملات احتمال اصلاح در بازار وجود دارد. با این حال، در بازه بلندمدت و میان‌مدت بازار رو به بالا حرکت خواهد کرد.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به وضعیت مطلوب شاخص هم وزن، خاطرنشان کرد: شاخص هم‌وزن به عنوان نماینده سهم‌های کوچک، بسیار پایدارتر و منظم‌تر از شاخص کل به سمت بالا حرکت می‌کند و نگرانی چندانی در مورد آن وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: سایه بی اعتمادی بر سر بورس سنگینی می کند


سهیل کلاهچی ادامه داد: اگرچه سهام بزرگ‌تر بازار حرکت چندانی نداشتند، اما انتظار می‌رود کمی اصلاح داشته باشند و نمادهای کوچک رشد راحت‌تری را تجربه کنند.

این کارشناس بازار سرمایه یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود اصلاح مدنظر در دو، سه هفته آینده در شاخص کل اتفاق بیفتد و بعد از آن حرکت رو به بالا را داشته باشیم. این اصلاح و تشخیص پایان آن می‌تواند برای سهامداران فرصت خرید تلقی شود.

سهیل کلاهچی در پایان گفت: تا زمانی که ارزش معاملات بالاتر از محدوده کنونی نیامده باشد، خیلی نمی‌توان به رشد سهام بزرگ خوش‌بین بود. بهتر است صبر کرد تا ارزش معاملات بالاتر بیاید و یا به دید بلندمدت به سهام بزرگ نگاه کرد؛ چراکه ریسک چندانی ندارند.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان