شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
کد خبر : 23887

سهام پالایش نفت تهران با صف خرید بازار را ترک کرد

سهام پالایش نفت تهران با صف خرید بازار را ترک کرد

سهام پالایش نفت تهران در اولین روز هفته به رشد خود ادامه داد و به صف خرید نشست. همچنین شتران دومین نماد با بیشترین ورود پول در بورس امروز بود.

به گزارش شهر بورس به نقل از اقتصاد آنلاین،‌ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تهران مانند روز کاری گذشته سبز‌پوش شد و ۴.۷درصد رشد کرد. همچنین «شتران» به جمع نمادهای پرتراکنش پیوست.

«شتران» معاملات خود را با صف خرید و در محدوده ۱۰۲۰تومان آغاز کرد. این صف دقایقی بعد عرضه شد و قیمت سهام تا محدوده ۱۰۰۰تومان نیز پایین آمد. در نیمه دوم بازار روند خرید و فروش صعودی شد و دوباره به صف خرید نشست. در نهایت هم اولین روز هفته را با صف خرید ۲۰میلیونی به ارزش حدود ۲۱میلیارد تومان به پایان رساند. همچنین این نماد با تاثیر ۸۵۹واحدی، دومین نماد با بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل بود. گفتنی است این نماد با ۴۴میلیارد تومان، دومین نماد با بیشترین ورود پول بورس امروز شد.

سهام شرکت پالایش نفت تهران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۲۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۳۴۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۲۱۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شتران» به حدود ۳۵۲میلیارد تومان رسید. همچنین ۸۶درصد از سهام شرکت پالایش نفت تهران را حقیقی‌ها و ۱۴درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۵۵میلیون برگه سهم (۷۴درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۹۰میلیون سهم (۲۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۵۲هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۱.۱میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها همچنان ۳۰هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها حدود ۳.۷میلیون سهم بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان