تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
کد خبر : 100643

سهامداران مدیریت به مجمع دعوت شدند

سهامداران مدیریت به مجمع دعوت شدند
شرکت سرمايه گذاری و خدمات مديريت صندوق بازنشستگی کشوری (مدیریت) در نظر دارد مجمع عمومی فوق العاده شرکت را در روز سه شنبه 14 آذر ماه برگزار کند.

به گزارش شهر بورس، شرکت سرمايه گذاری و خدمات مديريت صندوق بازنشستگی کشوری (مدیریت) از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 09:00 روز سه شنبه مورخ 1402/09/14 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان شهيد استاد مطهری، نبش قائم مقام فراهانی پلاک 251 برگزار می گردد حضور به هم رسانند.

دستور جلسه عبارت است از: انتخاب اعضای هیئت‌مدیره

نمايندگان سهامداران حقوقی می توانند معرفی نامه خود را تاروز قبل از برگزاری مجمع از طريق نمابر88716470 -021 ارسال نمايند . همچنين کليه سهامداران محترم حقيقی و حقوقی حسب مورد می توانند از ساعت 08:00 صبح روز برگزاری مجمع نسبت به ارائه اصل معرفی نامه و کارت شناسايی معتبر اقدام و برگه ورود به مجمع رادريافت نمايند. *نکته ضروري : درج شناسه ملی، شماره ثبت سهامدارحقوقی، کدملی، شماره شناسنامه، نام پدر، تاريخ تولد و نماينده معرفی شده اشخاص حقوقی در معرفی نامه ارسالی الزامی است. شايان ذکر است سهامداران محترم می توانند نسبت به مشاهده زنده مجمع از طريق پيوند زير به طور هم زمان اقدام نمايند. https://www.skyroom.online/ch/icpf1400/icpf .


بیشتر بخوانید:افزایش سرمایه وپایا به مجمع رفت


سهامداران مدیریت به مجمع دعوت شدند

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − یازده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان