صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد خبر : 78361

یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس:

سهامداران دیر یا زود به سراغ وتجارت خواهد آمد

سهامداران دیر یا زود به سراغ وتجارت خواهد آمد
یک کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر ارزندگی سهام بانکی، گفت: برخی نمادهای این گروه مانند وتجارت گزارش‌های خوبی را راهی کدال کرده‌اند.

حسین مریدسادات در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره وضعیت بازار سرمایه در سال 1402، اظهار داشت: بازار بورس هنوز هم که هنوز است، جزو ارزان‌ترین بازارها به حساب می‌آید. بورس نسبت به بازارهای دیگر عقب‌تر است و می‌تواند در سال 1402، ققنوسی باشد که از خاکستر بلند خواهد شد.

وی افزود: فنر بورس در سال 1402 رها خواهد شد. فعالان بازار فقط و فقط کف‌های جدید برای بازار شناسایی کنند و سقفی برای آن متصور نباشند.

این کارشناس بازار سرمایه یادآور شد: ارزندگی بازار دلیلی نمی‌شود که هر سهمی را بخریم. سهامداران حتماً باید از فاکتورهای مختلف برای شناسایی سهام جذاب استفاده کنند.

مریدسادات با اشاره به تاثیر اتفاقات مثبت سیاسی بر بازار سرمایه، خاطرنشان کرد: بورس با اختلاف جامانده ترین بازار در بین بازارهای موازی است. در روزهای گذشته منطقه اتفاقات خوبی در منطقه رخ می‌دهد که می تواند گشایشی برای برجام باشد.

وی بر تاثیرپذیری گروه بانکی از اخبار مثبت تاکید کرد و گفت: اولین گروهی که از اخباز مثبت این‌چنینی تاثیر می‌گیرد، گروه بانکی است. گروه بانکی با اختلاف عقب مانده ترین گروه بازار به حساب می‌آید و ماه هاست که در این گروه هیچ خبری نیست.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: گروه بانکی جاماندگی عجیب و غریبی دارند. در این بین، نمادهایی از جمله وتجارت، صورت‌های مالی بسیار خوبی هم راهی کدال کرده‌اند و سهامداران دیر یا زود به سراغ این نماد خواهد آمد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + شانزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان