تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر : 107482

سهامداران جم به مجمع دعوت شدند

سهامداران جم به مجمع دعوت شدند

شرکت پتروشیمی جم (جم) مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت را در روز شنبه 30 دی ماه برگزار می کند.

به گزار شهر بورس، شرکت پتروشیمی جم (جم) با درج اطلاعیه ای در کدال از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10:30 روز شنبه مورخ 1402/10/30 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان وليعصر پايين تر از پارک وی مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش سالن تلاش برگزار می گردد حضور به هم رسانند.

دستور این جلسه استفسار نظر مجمع عمومی سهامداران در خصوص پرونده های کيفری و حقوقی مرتبط با مطالبات شرکت پتروشيمیجم از شرکت گسترش تجارت پارس سبا 2- ساير مواردی که در اختيار مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت است.

سهامداران جم به مجمع دعوت شدند

سهامداران حقيقی می توانند شخصا يا از طريق وکيل با ارائه وکالت نامه رسمی و يا قائم مقام قانونی شخص حقيقي صاحب سهم و سهامداران حقوقی نيز می توانند از طريق نماينده يا نمايندگان شخص حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه مدارک وکالت (اعم از عادی يا رسمی) يا نمايندگی با امضای صاحبان امضای شخص حقوقی، در جلسه مجمع عمومی حضور به هم رسانند.


قثابت مجمع برگزار می کند


همچنين سهامداران جهت دريافت برگه ورود به مجمع می توانند از يک ساعت قبل از برگزاری مجمع به محل پذيرش سهامداران مراجعه نمايند. ارائه کارت ملی برای تمامی مراجعين محترم جهت ورود به جلسه الزامی می باشد. سهامداران محترمی که امکان حضور فيزيکی در مجمع را ندارند، می توانند از طريق تارنمای زير پخش زنده مجمع را مشاهده و پرسش های خود را مطرح نمايند. آدرس تارنما https://dima.csdiran.ir

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + هفت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان