تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر : 118373

سهامداران تاپکیش به مجمع دعوت شدند

سهامداران تاپکیش به مجمع دعوت شدند
شرکت تجارت الکترونيک پارسيان کيش (تاپکیش) در نظر دارد مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت را در روز شنبه 26 اسفند ماه برگزار کند.

به گزارش شهر بورس، شرکت تجارت الکترونيک پارسيان کيش (تاپکیش) با درج اطلاعیه ای در کدال از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 08:30 روز شنبه مورخ 1402/12/26 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس شهرک قدس(غرب)، بلوار شهيد فرحزادی، ابتدای خيابان زرافشان غربی، شماره 4 ساختمان ادارات مرکزی بانک پارسيان، سالن آمفی تئاتر برگزار می گردد حضور به هم رسانند.

دستورات جلسه عبارتند از:

استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی.

تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1402/09/30

انتخاب حسابرس و بازرس قانونی

انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار

تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره

تعیین پاداش هیئت مدیره


بیشتر بخوانید:توثیق سهام ورنا


سهامداران می توانند برگه ورود به جلسه مجمع را با در دست داشتن اصل مدارک شناسايی معتبر (کارت ملی و شناسنامه) برای اشخاص حقيقی و قائم مقام قانونی شخص حقيقی، اصل وکالت‌نامه رسمی برای وکلای سهامداران و اصل معرفي نامه معتبر جهت نمايندگان اشخاص حقوقی از ساعت 7:30 الي8:30 صبح روز مجمع در آدرس مذکور دريافت نمايند. تذکر مهم:ارائه اصل کارت ملی برای تمام مراجعين از جمله وکلای سهامداران و نماينده يا نمايندگان حقيقی اشخاص حقوقی الزامی می باشد. ضمنا معرفی‎‌نامه اشخاص حقوقی بايد با امضای صاحبان امضای مجاز و ممهور به مهر شرکت باشد (درج شناسه ملی و شماره ثبت شرکت و شماره ملی نماينده در معرفی نامه الزامی می باشد). همچنين سهامداران محترم می توانند از طريق پايگاه اطلاع رسانی شرکت تجارت الکترونيک پارسيان کيش به نشانی www.kpec-co.com جلسه مجمع را به صورت آنلاين مشاهده و پيگيری نمايند.

سهامداران تاپکیش به مجمع دعوت شدند

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان