تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر : 91666

سفر به دور ایران با افتتاح حساب 100 هزار تومانی

سفر به دور ایران با افتتاح حساب 100 هزار تومانی
در جشنواره حساب‌های قرض الحسنه سینا دارندگان حساب قرض الحسنه به مبلغ 100 هزار تومان در قرعه کشی 80 سفر به دور ایران و هزاران جوایز نقدی و غیرنقدی شرکت می‌کنند.

به گزارش شهر بورس، بانک سینا در راستای تشویق مردم به افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد زمینه مشارکت در امور عام المنفعه برای کمک به رفع نیازهای ضروری افراد کم برخوردار، هفتمین جشنواره حساب‌های قرض الحسنه خود را برگزار می‌کند.

مهلت افتتاح حساب برای شرکت در این جشنواره تا 31 شهریور ماه می‌باشد و حداقل مبلغ موجود برای شرکت در قرعه کشی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه 100 هزار تومان است. تاریخ برگزاری این جشنواره نیز مهرماه سال 1402 است.

سفر به دور ایران با افتتاح حساب 100 هزار تومانی

جوایز این جشنواره عبارتند از: 80 کمک هزینه سفر به دور ایران هریک به مبلغ 100 میلیون تومان، 80 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هریک به مبلغ 10 میلیون تومان، 80 کمک هزینه خرید موتور سیکلت ایرانی هریک به مبلغ 50 میلیون تومان، 80 کمک هزینه تحصیلی هریک به مبلغ 20 میلیون تومان، 80 کمک هزینه خرید دوچرخه هریک به مبلغ 5 میلیون تومان و هزاران جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر.


بیشتر بخوانید: مجمع عمومی عادی سالانه بانک سینا برگزار شد


علاقمندان به افتتاح حساب برای شرکت در جشنواره قرض الحسنه بانک سینا می‌توانند از طریق مراجعه به شعب بانک سینا و یا از طریق اپلیکیشن سیبانک اقدام به افتتاح حساب فرض الحسنه کنند.

جوایز قرعه کشی بانک سینا به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

1-حساب قرض‌الحسنه پس‌اندازشان مفتوح باشد.

2- در روز قرعه‌کشی حداقل موجودی در حسابشان باشد

3- حداقل موجودی نیز به مدت حداقل 3 ماه یا 90 روز متوالی در طی دوره یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب در حساب مشتری حفظ گردد. درصورتی‌که مشتری روز 31 شهریورماه 1402 نسبت به افتتاح حساب اقدام نماید و در جشنواره برگزیده شود، جایزه متعلق به او 90 روز پس از این تاریخ با لحاظ شرط حفظ حداقل موجودی پرداخت می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان