تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۲۷
کد خبر : 114226

سفر آسان به دبی ! با ثبت شرکت در دبی راحت سفر کنید

سفر آسان به دبی ! با ثبت شرکت در دبی راحت سفر کنید
کشور امارات، شیخ نشینی ثروتمند است که هر سال گردشگران زیادی به این کشور مسافرت می‌کنند.

به گزارش شهر بورس، کشور امارات، شیخ نشینی ثروتمند است که هر سال گردشگران زیادی به این کشور مسافرت می‌کنند. دولت شیخ نشین امارات راه‌های مختلفی برای مسافران و گردشگران گشوده تا بتوانند اقامت امارات را دریافت کنند. تحصیل در دانشگاه‌های امارات، ازدواج، کار، ثبت شرکت در دبی و سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین روش‌های اخذ اقامت است. آسان‌ترین راه برای سفر به دبی ثبت شرکت در دبی است.

افتتاح حساب در امارات جهت گرفتن اقامت

شهر زیبا و پر مسافر دبی پذیرای تاجران بزرگ ایرانی برای سرمایه‌گذاری و افتتاح حساب است. با توجه به محدودیت‌های مالی که ایرانیان با آن مواجه هستند، بانک‌های دبی بهترین گزینه برای دریافت و پس‌انداز درآمدهای دلاری هستند. آسان‌ترین راه برای باز کردن حساب ثبت شرکت در دبی است. سرمایه‌گذارانی که سرمایه و اندوخته مالی خوبی دارند، می‌توانند اقدام به ثبت شرکت در دبی نمایند. افرادی که اقدام به افتتاح حساب در امارات می‌کنند ، بهتر است بدانند که در صورت ثبت شرکت در دبی حسابشان به سوئیفت متصل شده و امکان تجارت جهانی دارند.

ثبت شرکت در دبی با کمترین هزینه و زمان

ثبت شرکت در دبی با کمترین هزینه و زمان

در حساب‌های شخصی امکان اتصال به سوئیفت وجود ندارد. حساب‌های شخصی با حساب‌های شرکتی تفاوت‌هایی دارند. حساب‌های شرکتی، حساب‌هایی هستند که برای ثبت شرکت افتتاح شده‌اند و امکان داد و ستدهای جهانی را دارند. صاحبان حساب شخصی می‌توانند هر گونه خرید دلخواه خود را انجام دهند ولی امکان پرداخت بین‌المللی برایشان وجود ندارد.

  • حساب شخصی در دبی مالیات پرداخت نمی‌کند، اما حساب‌های شرکتی باید مبلغی از سود خود را به عنوان مالی مالیات به دولت امارات بپردازد.

  • حساب‌های شخصی دارای محدودیت برای واریز و برداشت هستند، اما حساب‌های شرکتی محدودیت واریز و برداشت ندارند.

  • شرکت‌ها و بانک‌های خارجی پول کلان را به حساب شخصی واریز نمی‌کنند.

  • حساب شخصی مخصوص یک نفر است، اما حساب‌های شرکتی می‌تواند مشترک باشد.

  • هر دو حساب شخصی و شرکتی می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت مالی و تجاری داشته باشند.

راه‌های گرفتن اقامت امارات

راه‌های گرفتن اقامت امارات

دولت کشور جذاب و زیبای امارت برای رونق اقتصادی و جذب سرمایه‌ها کانال‌های متعددی گشوده است.

اقامت امارات با سرمایه‌گذاری

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت یا اقامت، سرمایه گذاری است. با این شیوه شرایط گرفتن تابعیت امارات‌ بسیار آسان‌‌تر خواهد شد. از سال ۲۰۲۲ کشور امارات قانون شهروندی خود تغییراتی ایجاد کرد تا بتواند سرمایه‌گذاران زیادی را جذب کند. دولت امارات به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا همراه خانواده در این کشور اقامت داشته باشند.‌ شرایط گرفتن تابعیت برای این گروه از افراد بسیار آسان‌تر شده است تا مقدار زیادی سرمایه جذب این کشور شود.

این کشور عربی با داشتن منابع نفتی فراوان و فعالیت چشم‌گیر در کشاورزی، آلومینیوم، پتروشیمی و منسوجات فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذران فراهم کرده تا این افراد به راحتی جذب این ‌کشور شوند. هر چند این کشور برای اقامت خارجیان شرایط سختی در نظر گرفته است، اما اتباع خارجی از طریق سرمایه‌گذاران می‌توانند اقامت ۲ یا سه ساله را بگیرند. یکی از قوانین مهم در دولت امارات این است که به هیچ مسافر و توریستی اقامت دائم نمی‌دهد.‌

اقامت دبی از طریق تحصیل

کشور امارات متحده عربی دارای دانشگاه‌های معتبری است که دانشجویان بسیاری تمایل به تحصیل در آن دارند. متقاضیان بالای ۱۸ سالی که قصد تحصیل در امارات متحده عربی را دارند، می‌توانند ویزای دانشجویی این کشور را با اعتبار یکساله دریافت کنند.

روند دریافت اقامت دبی از طریق تحصیل از طریق موسسه آموزشی که دانشجو در آن پذیرفته شده است انجام می‌شود و هر سال قابل تمدید است. معمولا حدود 2 هفته برای دریافت این ویزا زمان لازم است. البته از سال ۲۰۱۸ کشور امارات یک ویزای بلند مدت که 5 ساله است را برای دانشجویان نخبه که با بهترین نمرات خود فارغ‌التحصیل شده باشند، تصویب کرده است. دانشجویانی که با ویزای دانشجویی در این کشور اقامت دارند، اجازه کار ندارند و باید بعد از تمام شدن تحصیل مجوز اشتغال بگیرند.

اقامت از طریق کار

کشور پر رونق امارات متحده عربی هر سال تعدادی زیادی نیروی کار ماهر و متخصص را جذب می‌کند. افرادی که اقدام به گرفتن اقامت از طریق کار می‌کنند، باید یک جاب‌آفر یا کارفرما از او حمایت کند. از طرفی شرایطی مانند وضعیت جسمی، مهارت و‌ تخصص متقاضی هم بررسی می‌شود.

ویزای کارجو هم باید توسط کارفرما گرفته شود. پس از صدور ویزا، روادید فرد کارجو در دست کارفرما می‌ماند. گاهی افرادی که از طریق کار اقامت امارات را دریافت می‌کنند، مجبور به انجام کارهای طاقت فرسا می‌شوند و چون ویزایی در دست ندارند، شرایطشان بسیار سخت خواهد شد.

سخن پایانی

کشور امارات مقصدی جالب، ناب و پر از آسایش است که افراد زیادی از سرتاسر جهان به این کشور سفر می‌کنند. ثبت شرکت در دبی آسان‌ترین راه برای افتتاح حساب است. سرمایه گذاران پس از ثبت شرکت می‌توانند برای شرکت حسابی باز کنند که به سوئیفت متصل است. از مهم‌ترین راه‌های گرفتن اقامت امارات تحصیل، کار، ازدواج و تولد فرزند است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان