شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
کد خبر : 59407

سعید شیرزادی: IPO فعال در حوزه مسکن فعال می کنیم

سعید شیرزادی: IPO فعال در حوزه مسکن فعال می کنیم

سعید شیرزادی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن گفت: تلاش می‌کنیم یک IPO فعال در حوزه مسکن داشته باشیم.

سعید شیرزادی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن در حاشیه رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۲ در گفت‌وگو با شهر بورس درباره برگزاری این رویداد، اظهار داشت: چند سالی است که این نمایشگاه برگزار می‌شود و ظرفیت های زیادی از حوزه بورس، بانک و بیمه شناسایی می کنیم. خوشبختانه امسال نسبت به سال های قبل استقبال بهتری شده است.

وی ادامه داد: با این فضایی که در کیش ایجاد شده و شرکت ها و نهادهای مالی کنار هم قرار می‌گیرند امید است با افزایش ظرفیت ها، همکاری بین مجموعه ها و شرکت های سرمایه گذاری و تأمین سرمایه بیشتر شود و جلساتی که برگزار می‌شود کمک کند تا برای توسعه بازار ها و محصولات مالی ظرفیت های بالقوه را به فعل برسانند. همچنین نسبت به سال های گذشته هم به صورت کیفی و هم به صورت کمی رشد قابل قبولی داشتیم.

سعید شیرزادی افزود: بسیاری از فعالان بازارهای اقتصادی، بازار های مالی، بازار سهام، اساتید مالی حضور پیدا کردند امیدوارم که این فضا ظرفیت هایی در حوزه کسب کار ایجاد شود.


بیشتر بخوانید: کیش اینوکس ۲۰۲۲ نمادی از رویداد اقتصادی موفق در سطح کشور است

مدیرعامل گروه مالی مسکن، درباره برنامه های شرکت برای افزایش سودآوری، عنوان کرد: گروه مالی مسکن با دارا بودن نهاد های مالی در بازار پول و سرمایه مثل شرکت کارگزاری، شرکت لیزینگی، شرکت تأمین سرمایه، صرافی و هلدینگ بزرگ ساختمانی ثمسکن؛ هم‌پا با برنامه دولت در نهضت ملی مسکن به دنبال ایجاد ظرفیت در حوزه کسب و کار مسکن و همچنین تأمین مالی از بازار پول و سرمایه در حوزه مسکن است.

سعید شیرزادی ادامه داد: فعالیت ما در این حوزه بر این استوار است که بتوانیم هم ظرفیت تأمین مالی را فعال کنیم و هم ابزارهای بازار پول و سرمایه شناسایی و طراحی کنیم که در نهایت بتوانیم یک IPO فعال در حوزه مسکن داشته باشیم.

خبرنگار: محمد رحیمی

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =

پراپ تریدینگ

کمان