صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
کد خبر : 84477

سعید زیباسرشت در گفت‌وگو با شهر بورس:

سهامداران صبور باشند؛ 1402 سال خوبی برای بورس است

سهامداران صبور باشند؛ 1402 سال خوبی برای بورس است
سعید زیباسرشت کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه اصلاح کنونی بازار منطقی است، از سهامداران درخواست کرد که در مقطع کنونی صبور باشند.

سعید زیباسرشت کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره برگزاری نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، اظهار داشت: آخرین باری که نمایشگاه فعالی داشتیم، سال 1399 بود. بسیاری از سهامدارانی که در سال 99 وارد بازار سرمایه شده بودند، در نمایشگاه حضور نیافته بودند.

وی افزود: در سال گذشته نیز، سازمان بورس و ارکان در نمایشگاه حضور نیافتند. استقبالی که از نمایشگاه بورس به عمل آمد، نشان می‌دهد که سال 1402 و حتی 1403 می‌تواند سال خوبی برای بازار سرمایه باشد.


بیشتر بخوانید: نظرسنجی بزرگ شهر بورس درباره شاخص کل


این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به وضعیت بورس، خاطرنشان کرد: از آبان 1401 تا 17 اردیبهشت 1402، 130 روز صعودی را تجربه کردیم. 17 اردیبهشت ماه بورس دچار اصلاح شد. به همین خاطر، معامله‌گران دچار تردید هستند که باعث افت ارزش معاملات شده است.

سعید زیباسرشت کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: در صورتی که جهت بازار عوض شود، ارزش معاملات نیز افزایش خواهد یافت. پیش‌بینی می‌شود رفتار اصلاحی بازار فعلاً ادامه‌دار باشد. هرچقدر که اصلاح بازار بیشتر ادامه‌ داشته باشد، می‌توانیم اهداف بالاتری برای بورس متصور باشیم.

وی با بیان اینکه «این اصلاح منطقی است»، عنوان کرد: سهامداران صبور باشند و برای چیدمان سبد بهتر، از اصلاحات بازار استفاده کنند. سال 1402 برای بورس سال خوبی است.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − شش =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان