صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر : 90827

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

سرمایه گذاری در صندوق ها برای مقابله با تورم

سرمایه گذاری در صندوق ها برای مقابله با تورم
سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری برای مقابله با تورم یکی از راه‌های کم ریسک برای کسب سود مطمئن در بازار سرمایه به حساب می‌آید.

به گزارش شهر بورس، بسیاری از افرادی که با سرمایه گذاری و نحوه خرید و فروش سهام در بازار سرمایه آشنا نیستند، ترجیح می‌دهند روشی با ریسک کم‌تر و البته بازدهی خوب برای سرمایه گذاری در بورس پیدا کنند.

با توجه به ریسک‌های بازار سرمایه برای افراد ناآشنا با بازار سرمایه و همچنین میزان تورم که جلوتر از سرمایه افراد حرکت می‌کند، صندوق‌های سرمایه‌گذاری یکی از راه‌های مطمئن برای افراد است که می‌توانند با سرمایه گذاری در آن یک سود مطمئن و البته خوب را با کمترین ریسک کسب کنند.

سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری برای مقابله با تورم

در چند سال گذشته استقبال از انواع صندوق‌های سرمایه گذاری افزایش چشمگیری داشته است. حتی کسانی که با بازار آشنایی دارند به دلیل شرایط بازار و دریافت سود مطمئن به سمت صندوق‌های سرمایه گذاری رفته‌اند.

شرکت مشاوره سرمایه گذاری ترنج از جمله شرکت‌هایی بوده که با ارائه انواع صندوق‌های سرمایه گذاری در چند سال گذشته سودهای خوبی را نصیب مشتریان خود کرده است.

انواع صندوق سرمایه گذاری ترنج

شرکت مشاوره سرمایه گذاری ترنج هفت صندوق مختلف با مزایای متفاوت دارد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

صندوق سهامی سرو

این صندوق در سال 1398 به عنوان اولین محصول مشاوره سرمایه گذاری ترنج ارائه شده که در حال حاضر با نماد سرو قابل معامله می‌باشد. این صندوق از ابتدای تاسیس بازدهی بیشتر از 1200 درصد داشته است و سال گذشته نیز برخلاف وضعیت بازار سرمایه بازدهی 67.87 درصدی داشته است.

صندوق درآمد ثابت افران

صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت «افرا نماد پایدار» با نماد افران یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) است که عمدتا در اوراق با درآمد ثابت منتشر شده توسط دولت، نهادهای عمومی غيردولتی و سپرده‌های بانکی سرمایه‌گذاری می‌كند.


بیشتر بخوانید: مشاوره اختصاصی و رایگان سبدگردانی ترنج به صورت آنلاین ادامه خواهد داشت


این صندوق یک صندوق بدون تقسیم سود بوده و سرمایه‌گذاران از رشد ارزش دارایی‌های صندوق منتفع خواهند شد. سود موثر سالانه افران ۲۷/۲ درصد است به این معنا که اگر شما در افران ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری کنید، سود ماهانه صندوق افران حدود ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

صندوق مختلط زیتون

این صندوق در سال 1400 تاسیس شده و از آنجایی که صندوق‌هایی که صرفا در سهام سرمایه گذاری می‌کنند، ریسک بالایی دارند برای افرادی که با کمترین ریسک می‌خواهند سرمایه گذاری کنند این نوع صندوق مختلط پیشنهاد می‌شود.

صندوق مختلط زیتون رتبه اول بازدهی شش ماه را در بین صندوق‌های مختلط داشته است و سال گذشته نیز بازدهی 48.24 درصدی را برای سرمایه گذاران خود به ثمر رسانده است.

ترنج

غرفه ترنج در نمایشگاه صنعت مالی با نمادهایی از صندوق‌های مخلف این شرکت

صندوق سهامی انار

این صندوق نیز در سال 1400 تاسیس شده و  با رصد صنایع پربازده و آینده‌دار، ثبات در سودآوری و نقدشوندگی بالا، راه سرمایه‌گذاران را برای حرکت بر فراز بازدهی شاخص کل به عنوان یکی از گزینه‌های جذاب باز نگه‌داشته است.

صندوق سهامی انار سال گذشته بازدهی 62.06 درصدی را داشته است.

صندوق در صندوق تمشک

این صندوق که در سال 1401 تاسیس شده است که امکان کسب بازدهی در همه بازارها، نقدشوندگی بالا، کارمزد معامله کم، استفاده از آربیتراژ صندوق‌ها و… را دارد و سال گذشته بازدهی 22.83 درصدی داشته است.

صندوق با درآمد ثابت ترنج

این صندوق در سال 1401 تاسیس شده و از نوع صدور و ابطالی با درآمد ثابت و با تقسیم سود بوده که سودی بالاتر از سپرده‌های بانکی را نصیب سرمایه‌گذارن خواهد کرد. سود این صندوق به صورت روزشمار و راس هر ماه به حساب‌ سرمایه‌گذاران واریز خواهد شد.

صندوق جسورانه سرو

این صندوق در سال 1399 تاسیس شده است که با تمرکز بر بازار ایران از سازمان بورس ایران مجوز گرفته است و تحت قوانین این سازمان با شفافیت فعالیت خواهد کرد. هدف صندوق سرو، سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های حوزه تجارت الکترونیک است که تاکنون به اندازه نسبتا مناسبی رسیده باشند و توانایی تسخیر بازارهای ممکن در صنعت خود را داشته باشند.

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان