صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
کد خبر : 83849

مدیرعامل کارگزاری فارابی در گفت‌وگو با شهر بورس عنوان کرد؛

سرمایه گذاران عمومی با مفهوم سرمایه گذاری آشنا می‌شوند

سرمایه گذاران عمومی با مفهوم سرمایه گذاری آشنا می‌شوند
مدیرعامل کارگزاری فارابی از آشنایی سرمایه گذاران عمومی با مفهموم سرمایه گذاری با امضای تفاهم‌نامه با گروه مالی فارابی با دیجی کالا خبر داد.

رحمان بابازاده در گفت‌وگو با شهر بورس درباره تفاهم‌نامه همکاری گروه مالی فارابی با دیجی کالا و دیجی پی اظهار داشت: این تفاهم‌نامه بر سر محصولات مشترک مدیریت ثروت و دسترسی به بازار وسیع مشتریان دیجی کالا که در حدود ۴۰ میلیون نفر است، امضا شده است.

وی ادامه داد: قرار است از طریق این بستر آشنایی سرمایه گذاران عمومی با مفهوم سرمایه گذاری ساده‌تر شود و دسترسی آنها به سرمایه گذاری و مفاهیم نسبتا پیچیده‌ ساده سازی شود.


بیشتر بخوانید: تفاهم‌نامه همکاری گروه مالی فارابی با دیجی کالا و دیجی پی


مدیرعامل کارگزاری فارابی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت مالی، عنوان کرد: طبیعی است که بعد از چندسالی که بر اثر کرونا نمایشگاه راکد شده بود کم کم شوق و تحرک به بازار برمی‌گردد.

بابازاده ادامه داذ: من حتی انتظار نمایشگاه پرشورتری در سال آینده را دارم. فکر می‌کنم روند طبیعی توسعه بازار و جلوه‌های آن هر روز بهتر و بهتر خواهد شد.

وی درمورد فعالیت کارگزاری فارابی در نمایشگاه صنعت مالی گفت: قطعا در جمعی که تصمیم گرفته بودیم به صرفه اقتصادی حضور در نمایشگاه هم توجه کردیم اما فقط به چشم موضوع اقتصادی نگاه نمی‌کنیم و مسئولیت اجتماعی خودمان می‌دانیم که مردم با ما آشنا شوند و حتی اگر هزینه زیادی برای ما داشته باشد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان