صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 124635

سختی شبکه بیت‌کوین سقف جدید زد!

سختی شبکه بیت‌کوین سقف جدید زد!
سختی استخراج بیت کوین به رکورد ۸۶.۴ تریلیون رسیده است، نشان‌دهنده‌ی افزایش ۴٪ قبل از رویداد نصف شدن.

به گزارش شهر بورس، سختی استخراج بیت کوین به رکورد ۸۶.۴ تریلیون رسیده است، نشان‌دهنده‌ی افزایش ۴٪ قبل از رویداد نصف شدن. این افزایش به عنوان نقطه‌ی عطفی در تاریخ بیت کوین است و قدرت محاسباتی بیشتری را نشان می‌دهد، در حالی که قیمت بیت کوین قوی باقی مانده است. شخصیت‌های موثر مثل رابرت کیوساکی به آینده‌ی روشن بیت کوین امیدوارند.

افزایش نرخ سختی شبکه

سختی استخراج بیت کوین به بالاترین سطح خود یعنی ۸۶.۴ تریلیون رسیده، که نشان‌دهنده‌ی افزایش تقریبا ۴٪ در آستانه رویداد هاوینگ است. این افزایش، لحظه‌ای حیاتی در تاریخ بیت کوین را نشان می‌دهد و به چالش‌های بیشتر معدنچیان برای تأمین امنیت شبکه و تایید تراکنش‌ها اشاره دارد. با نزدیک شدن به رویداد نصف شدن در ۲۰ آوریل، قدرت محاسباتی افزایش یافته، که این امر نشان‌دهنده‌ی علاقه و سرمایه‌گذاری افزایش یافته در استخراج بیت کوین است. با وجود تأثیرات احتمالی بر سود معدنچیان، قیمت بیت کوین همچنان محکم است.


بیشتربخوانید:کاهش قیمت بیت کوین در بازار


پیش بینی اشخاص معروف

 شخصیت‌های موثری مانند رابرت کیوساکی پیش‌بینی‌های مثبتی برای قیمت بیت کوین دارند و باور به آینده‌ی بیت کوین را مهم می‌دانند. با نزدیک شدن به رویداد نصف شدن، جامعه و ناظران بازار این تحولات را که انتظار می‌رود تأثیر قابل توجهی بر آینده‌ی بیت کوین داشته باشند، به دقت دنبال می‌کنند. این دوره برای ارزیابی مسیر رمزارز و درک جایگاه آن در چشم‌انداز مالی وسیع‌تر، حیاتی است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + یازده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان