شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
کد خبر : 75141

سبدگردان الگوریتم با یک صندوق جدید به بازار سرمایه می‌آید

سبدگردان الگوریتم با یک صندوق جدید به بازار سرمایه می‌آید
پذیره‌نویسی صندوق با درآمد ثابت راسا الگوریتم با پیش بینی سود حداقل 26 درصدی از تاریخ 6 اسفند ماه سال 1401 آغاز و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط‌عمومی شرکت سبدگردان الگوریتم علاقه‌مندان به شرکت در پذیره‌‌نویسی می‌توانند با مراجعه به وب سایت صندوق به آدرس www.rasafund.com  و یا نصب اپلیکیشن همراه صندوق، نسبت به خرید واحدهای صندوق راسا الگوریتم اقدام کنند. حداقل سرمایه گذاری در صندوق  برای هر شخص حقیقی و حقوقی 100 هزار تومان  و حداکثر سرمایه گذاری 50 میلیارد تومان است.

شرکت‌کنندگان در پذیره نویسی از ساعت 8 صبح روز شنبه 6 اسفند  تا ساعت  16 روز چهارشنبه 10 اسفندماه سال جاری فرصت دارند تا پس از ثبت نام در وب سایت صندوق و تکمیل مشخصات خود واحدهای صندوق درآمد ثابت راسا الگوریتم را خریداری کنند.


بیشتر بخوانید:‌ قیمت طلا و سکه امروز دو اسفند 1401


صندوق سرمایه‌گذاری راسا الگوریتم جدیدترین صندوق از مجموعه صندوق‌های شرکت سبد گردان الگوریتم است. این صندوق از صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت است که بیشتر دارایی‌های آن در اوراق با درآمد ثابت، گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی سرمایه‌گذاری می شود، به همین دلیل از ریسک پایینی برخوردار است و مناسب کسانی است که سرمایه گذاری با ریسک اندک و پرداخت سود دوره ای را مد نظر دارند .

سود حاصل از سرمایه‌گذاری در صندوق راسا الگوریتم  به صورت ماهیانه به حساب سجامی دارندگان واحدها واریز می‌شود . پیش‌بینی نرخ سود صندوق حداقل 26 درصد سود موثر سالیانه می‌باشد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 14 =

پراپ تریدینگ

کمان