شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
کد خبر : 110160

سامانه هوش تجاری هوش یار رونمایی شد

سامانه هوش تجاری هوش یار رونمایی شد
ظهر امروز طی مراسمی از سامانه هوش تجاری هوش یار رونمایی شد. این محصول متعلق به شرکت رایان هم افزا (رافزا) است.

به گزارش شهر بورس، در اولین همایش هوش تجاری رایان هم افزار، حجت الله فرهنگیان معامل رایان هم افزا در مراسم رونمایی از سامانه هوش تجاری هوش یار، بیان کرد: شرکت رایان هم افزار از سال ۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و با هدف حضور و ارتقا نرم افزاری و سخت افزاری در بازار به فعالیت خود ادامه داد. تکنولوژی در کنار بازار هرچه گسترده تر باشد بازار حرفه ای تر و هر چه بازار حرفه ای تر باشد بازار گسترده تر و بزرگ تر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: این شرکت در سال های اخیر وارد خط های جدید شد که هدف آن پوشش زنجیره نیاز کارگزاری‌ها و نهاد های مالی است. قصد داریم در آینده سلسله رویداد های مختلفی را جهت معرفی ابزارهای جدید نیز برگزار کنیم. در شرکت رایان هم افزا به منظور توسعه فناوری اطلاعات در بازار سرمایه، در حال طراحی ابزار های خلاقانه، جدید و نوین با استفاده از هوش تجاری هستیم.

مدیرعامل رافزا عنوان کرد: در راستای افزایش هوش تجاری، اولین محصول رایان هم افزا، برای پالایش، تیم سازی، افزایش درآمد های جدید، کسب مزیت رقابتی، وفادارسازی مشتریان کارگزاری ها رونمایی می شود. این سامانه به تحلیل داده های خام اطلاعات و تحلیل آنها به کارگزاران بازار سرمایه این امکان را می دهد تا وارد دنیای جدیدی از گزارش گیری وارد شوند.

فرهنگیان گفت: سامانه هوش تجاری هوش یار در ورژن فعلی سعی دارد با گزارش های خود به رفع نیاز ها، تحلیل و طبقه بندی داده ها، سنجش عملکرد مشتریان و امکان پشتیبانی بهتر از مشتریان را تامین کند که در آینده امکانات دیگری به آن اضافه خواهد شد.

با تکیه بر همین پتانسیل انتظار داریم کارهای بزرگتری را نیز انجام دهیم و همچنین به دنبال ایجاد هلدینگ رایان هم افزا در آینده ای نزدیک هستیم که بتوانیم پاسخگویی بیشتری برای رفع نیاز های بازار سرمایه داشته باشیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان