شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر : 60049

سارا نامور: جای خالی بورس کالا در نمایشگاه ها حس می شود

سارا نامور: جای خالی بورس کالا در نمایشگاه ها حس می شود

سارا نامور مدیر کالایی کارگزاری سهم آذین بر لزوم افزایش مشارکت بورس کالا در نمایشگاه‌های مختلف تاکید کرد.

سارا نامور مدیر کالایی کارگزاری سهم آذین با حضور در غرفه شهر برس در کیش اینوکس 2022، درباره برگزاری این رویداد اظهار داشت: نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته پربارتر بود و شرکت‌کننده‌های بیشتری داشت. البته کارگزاری‌ها حضور کمرنگی داشتند و جای آنها خالی بود.

مدیر کالایی کارگزاری سهم آذین در پاسخ به سوال «به نظر شما چطور می‌توانیم از چنین نمایشگاه هایی در بورس کالا استفاده کنیم؟» عنوان کرد: در بورس کالا، ما با تولیدکننده‌ها در ارتباط هستیم و بیشتر در نمایشگاه‌هایی حضور می‌یابند که در حوزه کاری خودشان باشد. جای خالی بورس کالا در چنین نمایشگاه‌هایی حس می‌شود، چراکه اطلاعات عموم مردم نسبت به بورس کالا کم است.


بیشتر بخوانید: شهر بورس رسانه برتر بزرگ ترین رویداد اقتصادی کشور


سارا نامور ادامه داد: باید غرفه‌های مخصوص بورس کالا داشته باشیم که مدیران بورس کالا در آن حضور یافته و همفکری‌های لازم را در مورد عرضه محصولات جدید و چالش‌های عرضه این محصولات در بورس کالا انجام بدهند. به طور مثال داشتن کارگاه‌های آموزشی در نمایشگاه‌ها می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

وی با بیان اینکه «عرضه سیمان، خودرو و تایر در بورس کالا گام مثبتی است»، خاطرنشان کرد: مشکل اصلی صنعت تایر قیمت گذاری دستوری است؛ زیرا با اینکه قیمت مواد اولیه تایر افزایش چشمگیر داشته ولی قیمت تایر طبق دستور دولت فقط ۳۰ درصد می‌تواند افزایش یابد که باعث شده بسیاری از تولیدکنندگان به سمت این صنعت نروند و یا کار خود را رها کنند. اگر با عرضه در بورس کالا و قیمت گذاری بر اساس عرضه و تقاضا باشد استقبال خوبی از این صنعت خواهد شد.

گفت و گو از مجتبی بانان دلالیان

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان