شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر : 75072

زمان پیش فروش محصولات سایپا تغییر کرد + جزئیات

زمان پیش فروش محصولات سایپا تغییر کرد + جزئیات
براساس اطلاعیه سایپا؛ زمان ثبت‌نام پیش فروش محصولات سایپا برای متقاضیان عادی و مادران از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۳ اسفند ماه آغاز می‌شود.

به گزارش شهر بورس، شرکت سایپا در اطلاعیه‌ای زمان اجرای طرح پیش فروش محصولات این شرکت را چهارشنبه 3 اسفند ماه اعلام کرد.

در این طرح پیش‌فروش، ساینا.اس دوگانه‌سوز، کوییک‌جی‌ایکس، کوییک‌آرجی‌ایکس و کوییک.آر اتوماتیک با تاریخ تحویل آذر تا اسفند ماه 1402 عرضه شده است. متقاضیان می‌توانند تا ساعت 13 روز سه‌شنبه 2 اسفند ماه با مراجعه به سایت saipa.iranecar.com نسبت به انجام پیش‌ثبت‌نام و دریافت رمز و کد کاربری اقدام کنند.

همچنین متقاضیان عادی می‌بایست نسبت به وکالتی کردن حساب و تکمیل موجودی حداقل به‌مبلغ 110 میلیون تومان (110.000.000 تومان) تا آغاز ثبت‌نام اقدام کنند، علاوه بر این در مرحله پیش‌ثبت‌نام هیچ‌گونه برداشت وجهی توسط شرکت از حساب مذکور صورت نمی‌پذیرد و اولویت جهت ثبت درخواست متقاضیان وجود ندارد.


بیشتربخوانید: طرح پیش فروش محصولات سایپا ویژه اسفندماه + شرایط ثبت نام


مشتریان حائز شرایط می‌توانند از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه (3 اسفند) با مراجعه به سایت مذکور جهت ثبت‌نام و پرداخت یک‌باره وجه تا تکمیل ظرفیت مراجعه کنند.

گفتنی است امکان پیش‌ثبت‌نام در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه مادران که از ساعت 13 روز یکشنبه 30 بهمن ماه آغاز شده است به‌مدت 3 روز ادامه دارد و این طرح به افتتاح حساب وکالتی نیاز ندارد.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =

حکیمه سه شنبه , 2 اسفند 1401 - 15:19

الان کسی که تونست ثبت نام کنه علاوه بر ۱۱۰ تومن وکالتی باید پول دیگه ای پرداخت کنه؟مثلا اگه ساینا رو اسم نوشت باید ۴۲۵۰ باقیمانده رو با ۱۱۰ تومن وکالتی رو پرداخت کنه یا هزینه دیگه ای هست؟

فردا به صورت قرعه کشی هست؟

پراپ تریدینگ

کمان