شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
کد خبر : 75637

زمان فروش خودروها در سامانه یکپارچه تغییر کرد

زمان فروش خودروها در سامانه یکپارچه تغییر کرد
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: فروش خودروهای تمام شرکتهای خودروساز در سامانه یکپارچه از هفته آینده انجام می شود.

به گزارش شهر بورس به نقل از تسنیم، امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در برنامه رویداد رادیو گفتگو اظهار داشت: برنامه های فروش خودرسازان بزرگ دولتی که قرار بود این هفته فروش بدون قرعه کشی داشته باشند لغو و قرار شد که هفته آینده تمام خودروها در سامانه یکپارچه به فروش برسد.

وی افزود: این طرح از بزرگترین برنامه های فروش خودروها است که همه خودروسازان‌ محصولات خود را با به صورت یک پارچه در یک سامانه عرضه می کنند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در صورتی که تقاضا برابر عرضه خودرو باشد خودرو بدون قرعه کشی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و در صورتی تقاضا بیشتر از عرضه باشد، متقاضیان در لیست انتظار قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: جزئیات این طرح عرضه گسترده خودرو به صورت یکپارچه چهار شنبه طی اطلاعیه ای به اطلاع عموم می رسد.


بیشتربخوانید: جزئیات پیش فروش خودروهای داخلی بدون قرعه کشی


وزارت صمت مقصر گرانی خودروهای خارجی نیست

وی همچنین در ارتباط با عرضه خودرو در بورس کالا اظهار داشت: علاوه بر خودروهای چینی قرار است که خودروهایی از دیگر کشورها مانند کره جنوبی در بورس کالا عرضه داشته باشیم اما میزان آنها کم است.

قالیباف گفت: با توجه به اینکه از ابتدا برنامه فروش خودروهای اقتصادی در بورس کالا مطرح بود عمده خودروهای عرضه شده در بورس کالا نیز چینی و زیر هزار دلار هستند اما اینکه اکنون قیمت بالایی به تومان دارند، وزارت صنعت مقصر نیست.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 9
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 16 =

احمد سه شنبه , 9 اسفند 1401 - 14:13

دولت وخودروسازان بایدخودروهای فرسوده رادراولویت قراربدهند،

جلیل سه شنبه , 9 اسفند 1401 - 18:09

چرا هی شل کن سفت کن درمیاید مثل آدم انجام بدید واقعا از صهیونیستی بدترید شما مرگ بر ایران خودرو و سایپا خدایا تمام کن این ظلم و ستم تا کی دروغ دروغ

امیر سه شنبه , 9 اسفند 1401 - 23:19

پس تقصیر کیه.این هفته از ۶ام تا ۹ام قرار بود قیمتای مدیران خودرو مثل قبل فروش بره.ولی وزیر صمت اجازه نداد و سایت ثبت نامو بست.پس تقصیر کیه.تقصیر خواجه حافظ شیرازیه نکنه

دادا چهارشنبه , 10 اسفند 1401 - 7:22

این بیشرف تا زمانی که تو صدا وسیماکار می‌کرد یع تخم مرغ اگه ۲زار گرون میشد همه رو چه تلفنی یا حضوری می‌کشید صدا و سیما ازشون باز خواست می‌کرد که چرا گرون شده ولی الان ماشین یا خیلی چیزهای دیگه دو سه برابر شده هیچ خبری ازش نیست به اینکه سرش رفت تو آخور این کثافتها تا وقتی تو قالیباف امثال تو تو این مملکت وجود داره تازه این روزهای خودمونه لعنت به تو امثال تو ( ولی این بدون یع روزی ورق برمیگرده و ظللم پایدار نمیمونه دی نیست اون موقع اگه همه اینها از یع جات نزد بیرون همتون واگذاری ن به اون خدا فقط خدا)

علی چهارشنبه , 10 اسفند 1401 - 7:35

خلایق هر چه لایق.چند ما نرید توی صف ثبت نام درست میشه

حسین عامری چهارشنبه , 10 اسفند 1401 - 9:49

سلام عزیزان دل همینی که هست برین خدا رو شکر کنید ثروتمند ثروتمندتر فقیر فقیر تر تا بوده همین بوده

دانیال چهارشنبه , 10 اسفند 1401 - 20:22

این چه وضعشه دلار از ۳۰ تومن اوردن کردن ۶۰ تومن الان تا ۴۷ میاد رو این قیمت میمونه تا یه مدت بعد دوباره میره بالا میشه ۸۰ بعد میاد میشه ۶۰ مردمو خر فرض کردن الان ماشین بدون قرعه کشی میخوان بدن بعد همه که عین مور ملخ میریزن سر ماشینا خبر ندارن بدبختا بعد چند وقت اعلام میکنن رفتید تو صف انتظار باید صبر کنید ماشینو ۲ سال ۳ سال دیگه بهشون میدن میگن موجود نیست باید صبر کنید وضع هم که همینطور بدتر میشه دیگه نه خونه میشه خرید نه ماشین(لگن)

احمد جمعه , 12 اسفند 1401 - 19:12

سیاست بازی کثیف دولت و خودروسازان تا کی ادامه خواهد داشت؟ روزی یک خواب برای مردم بیچاره می بینن. چرا خودرو باید به مشکل حل نشدنی برای مردم تبدیل بشه؟ چرا تو این کشور یک وجدان بیدار پیدا نمیشه که فکری به حال این مردم بکنه ؟
افسوس که عمر و جوانی مان با چیزهایی تلف شد که برای مردم هیچ جای دنیا ، اینها مشکل محسوب نمیشن !!!!!!!

ناصر یکشنبه , 14 اسفند 1401 - 0:55

هرکس تو دولت نیست انتقادمیکنه.همینکه میرن تودولت و جیره خوار میشن میگن تقصیر دولت نیست‌.بازهمینکه از دولت میان ببرون ش وع میکنن به انتقاد.اقای قالیباف اینکار ازخودفروشی ناموست هم بدتره.مردکه پول پرست پلشت

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان