شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۰۲
کد خبر : 3674

زمان عرضه اولیه ۱۵ درصد “وپویا” قطعی شد/ جزییات ششمین شرکت جدید

15 درصد از سهام "وپویا" معادل 600 میلیون سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 300 سهم با دامنه قیمت 390 تا 410 تومانی هر سهم به عموم واگذار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، ورود شرکت های جدید به بازار سهام بعد از حدود 25 روز وقفه از سر گرفته شد و قرار است بعد از ورود آریاساسول در 7 خرداد، چهارشنبه این هفته 4 تیر، سرمایه گذاری پویا در بازار اول معاملات فرابورس حاضر شود.

به این ترتیب 15 درصد از سهام “وپویا” معادل 600 میلیون سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 300 سهم با دامنه قیمت 390 تا 410 تومانی هر سهم به عموم واگذار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، “وپویا” با سرمایه 200 میلیارد تومانی در گزارش عملکرد حسابرسی نشده سه ماهه منتهی به اردیبهشت، 375 ریال سود برای هر سهم محقق کرده و جمع درآمدهای عملیاتی در این دوره بالغ بر 151.1 میلیارد تومان و سود عملیاتی 150.1 میلیارد تومان بوده است.

این شرکت در نظر دارد سرمایه اسمی را از 200 به 400 میلیارد تومان طی دو مرحله از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش دهد و طبق پیش‌بینی ‌ها، مبلغ سود سهام مصوب مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به بهمن ۹۸ در سال جاری با انجام افزایش سرمایه به حساب سرمایه منتقل خواهد شد.

در ترکیب سهامداری “وپویا” هم سرمایه گذاری تدبیر، مالکیت 99.9 درصدی را در اختیار دارد.

بر اساس این گزارش، طی سال جاری سهام 5 شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان و لاستیک یزد در 20 و 27 فروردین، 10 و 31 اردیبهشت و پلیمر آریاساسول در 7 خرداد عرضه اولیه شده اند و سرمایه گذاری پویا ششمین شرکت تازه وارد سال بشمار می رود.

منبع: بورس پرس

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 3 =

پراپ تریدینگ

کمان