شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر : 16632

زمان عرضه اولیه وهامون کی است؟

زمان عرضه اولیه وهامون کی است؟

به گزارش شهر بورس، با تعطیلی شش روزه تهران عرضه اولیه وهامون هم به تعویق افتاد و زمان جدید آن ششم مرداد ماه اعلام شده است. اما برای خرید وهامون چقدر نقدینگی نیاز است؟ «وهامون» هشتمین عرضه اولیه امسال است که در بازار فرابورس عرضه آن انجام می‌شود. شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا، ۴۵۰ میلیون سهم

به گزارش شهر بورس، با تعطیلی شش روزه تهران عرضه اولیه وهامون هم به تعویق افتاد و زمان جدید آن ششم مرداد ماه اعلام شده است. اما برای خرید وهامون چقدر نقدینگی نیاز است؟

«وهامون» هشتمین عرضه اولیه امسال است که در بازار فرابورس عرضه آن انجام می‌شود. شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا، ۴۵۰ میلیون سهم خود را که معادل ۱۵ درصد از کل سهام است در روز چهارشنبه شش مرداد، عرضه می‌کند. تعداد سهام قابل عرضه به عموم ۴۲۰ میلیون سهم و سهم صندوق‌ها ۳۰ میلیون سهم است.

بیشتر بخوانید: تصویب ابزار جدید بورسی برای سرمایه‌گذاری در ملک

همچنین در این عرضه اولیه هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۸۴۰ سهم در بازه قیمت ۱۷۵۰ تا ۱۹۰۲ ریالی ثبت سفارش انجام دهد. با این حساب حداکثر پول موردنیاز ۱۶۰ هزار تومان خواهد بود. با این حال با توجه به مشارکت بالای ۲٫۵ میلیون نفری در عرضه اولیه گذشته، به نظر نمی‌رسد بیشتر از ۱۷۰ سهم به هر نفر اختصاص پیدا کند که معادل ۳۲ هزار تومان خواهد بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =

پراپ تریدینگ

کمان